Ugrás a fő tartalomra

Májusi nyálcsorgatás...(1)

Ma feltévedtem a goodreads-re, és megint csak megállapítottam, hogy átkozott egy hely az. Nem elég, hogy állandóan ajánlásokat dobál a moly fejéhez, még ezt szépen hónapra rendezve is megteszi a megjelenési dátum alapján. Én balga meg véletlenül rápillantottam a májusi megjelenésekre és sírva fakadtam.
Mindjárt meglátjátok a listát és akkor megértitek, hogy miért is...


És ezek csak azok a könyvek, amiket mindenképpen el akarok olvasni valamikor ( a "valamikor" szócskán van a hangsúly).

1) Cassandra Clare: City of Lost Souls - Azt hiszem, ez nem szorul magyarázatra, bár még a CoFÁ-t sem olvastam, tehát az még +1 könyv. 
Megjelenés: május 8.

2) Jennifer L. Armentrout: Obsidian (Lux #1) - Ez egy új sorozat első része, nagyon nagyon érdekel és a borítója is igencsak megragadta a szemem. 
Megjelenés: május 15.

3) Rachel Caine: Black Dawn (The Morganville Vampires #12) - Na igen, imádom ezt a sorozatot, igaz, ebből is el vagyok maradva egy résszel, mert a Last Breath-t még nem olvastam, de ahogy mondani szokták, ami késik, nem múlik. 
Megjelenés: május 1.

4) Morgan Matson: Second Chance Summer - Az írónő neve ebben az esetben garancia, ezért is must read  ez a könyv. Imádtam az előző regényét, az Amy and Roger's Epic Detour-t, úgyhogy ez is kell.
Megjelenés:május 8.

5) Jessy Kirby: In Honor - Erre a könyvre tök véletlenül bukkantam rá, de mikor elolvastam a fülszöveget és megláttam, hogy ez is road trip-es, azonnal rám tört az olvasni akarom érzés. És nagyon jó a megérzésem a történettel kapcsolatban.
Megjelenés: május 8.

6) J. A. London: Darkness Before Dawn - Ennél a könyvnél lehet, hogy szívni fogok, mint a torkos borz, hogy ezzel a szép hasonlattal éljek, és egy hatalmas MM könyvet néztem ki magamnak, de megbabonázott a borító, és tudjuk milyen veszélyes is tud az lenni (lsd: Airel). Viszont az is köztudott, hogy nem tanulok a saját hibáimból, ha borítókról van szó.
Megjelenés: május 29.

7) Michelle Rowen: Dark Kiss - Angyalszárnyak, szép borító, ismert írónő, új sorozat első része, mást nem is mondok.
Megjelenés: május 22.

8) Cat Patrick: Revived - Az írónő könyvei már várólistán vannak egy ideje. Láttam, hogy megjelenik az új könyve, így ezt is feldobtam a listára. nagyon úgy tűnik  ez lesz az első, amit olvasok majd tőle. ha tetszik, jöhet a többi is.
Megjelenés: május 1.

9) Amy Reed: Clean - Régóta várólistás szintén, ha már újra kiadják a könyvet, kell. Érdekes téma, egyszerű és szép borító.
Megjelenés: május 8.

10) Karen Schreck: While He Was Away - Bár ismeretlen az írónő és nagyon vicces a neve: Shrek :D, nagyon megtetszett a történet, mindenképpen kap egy esélyt, a megérzéseim jókat súgnak. :)
Megjelenés: május 1.

11) Carol Linch Williams: Waiting - A fülszüveg igencsak felkeltette az érdeklődésemet, jó kis történetet lehet kerekíteni belőle.
Megjelenés: május 1.

12) Tamara Webber: Easy - Valamiért nagyon megfogott a borító mert baromira tetszik a srác keze, ez van, én meg a kézfétisem  és végre az egyetem és nem a középiskola szolgáltatja a történet helyszínét. Igaz, hogy csak Kindle verzió létezik belőle, de akkor is kap egy esélyt. meg említettem már, hogy tetszik a srác keze a borítón?
Megjelenés: május 25.

13)  Wendy Higgins: Sweet Evil - A szerencsés tizenharmadik. Gyönyörű borító,  angyalok vs. démonok. Nem lehet nem akarni .
Megjelenés: május 1

Aztán a teljesség igénye nélkül van még pár könyv amit minden megjegyzés nélkül felsorolok. Ezek szintén listásak , de nem annyira vágyom rájuk, mint az előző tizenháromra:

Susane Colasanti: Keep Holding On - Megjelenés: május 31.
Katie Kacvinsky: First Comes Love - Megjelenés: május 8.
Loren Manns: Reincarnated, Beloved - Megjelenés:május 15.

A dátumok a külföldi megjelenés időpontjára vonatkoznak!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)