Ugrás a fő tartalomra

Sorozatok fogságában 6.

Ó, te jó ég, mennyire régen volt már, hogy hőn szeretett sorozataimról írtam! Olyannyira, hogy legutóbb a 2014-es évben elkezdettekről készült számvetés, és ott meg is akadtam. Most azonban szeretném pótolni ezeket. Jó alkalom ez, mert most olyan szakaszban vagyok, hogy a könyvekkel is minden bajom van, meg azokról, amiket végigolvastam, sincs kedvem posztot írni, szóval ilyen szenvedős időszak ez.

Mivel két évnyi listát kéne csinálnom, az túl hosszú lenne egy posztban a sorozataim számát ismerve, így ketté bontom, és most a 2015-ben kezdett sorozatokat fogom listázni. A 2016-os felhozatal meg marad egy következő alkalomra. 
Egyébként a poszttal együtt frissíteni fogom az eddigi sorozatokat is, mert soknál határoztam úgy út közben, hogy nem fejezem már be, mert szimplán kiesett az érdeklődési körömből. (megsúgom ebből elég sok lesz). A korábbi posztok itt találhatóak a témában: 1 - 2 - 3 - 4 - 5.


Miért kezdtem el olvasni?  Egy barátnőm ajánlására vettem listára, és mivel meg is kaptam tőle, így elkerülhetetlen volt.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Nem, még akkor sem, ha a befejezés már nem volt az igazi.
Miért olvastam tovább? Nagyon drukkoltam a fő párosnak, meg hát Rafe.... meg azok a fránya függővégek.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? A trilógia mindhárom részét olvastam.
Mióta olvasom? 2015
A sorozat átlagos pontszáma: 4,5

Miért kezdtem el olvasni?  Mert az írónő regénye, a Sing Me to Sleep nagyon tetszett, gondoltam nem nyúlhatok nagyon mellé.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Végül is nem, de teljesen átlagos kis könyv volt az első része.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam és szerintem nem is fogom, valahogy már nem mozgat meg.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 3 része jelent meg, ebből én az elsőt olvastam.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 3

Miért kezdtem el olvasni?  Bevallom már nem is emlékszem, hogy honnan került a kezembe.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Nem, mert tetszett.
Miért olvastam tovább? Mert óriási függővége lett az első résznek, és volt annyira izgalmas meg érdekes, hogy tovább olvassam.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Három rész jelent meg és mindhármat olvastam.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

Miért kezdtem el olvasni?  Jamie McGuire. Kell ennél több? Nekem nem.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Egyáltalán nem. Nem mondom, hogy minden része tökéletes volt, de még így is megérte.
Miért olvastam tovább? Mert nehéz távol maradni a Maddox fiúktól.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 5 rész jelent meg, mind az ötöt olvastam. Magyarul azt hiszem négy rész jött ki eddig.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 5

Miért kezdtem el olvasni? A filmnek köszönhetően kezdtem el, el akartam olvasni a könyvet a moziverzió megtekintése előtt.  
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Nem, bár a végével nagyon nem voltam kibékülve.
Miért olvastam tovább? A filmek miatt.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? A trilógia mindhárom részét olvastam.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

Miért kezdtem el olvasni? Elsősorban a borító miatt, csak a szokásos...
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Nem, mert a második rész sokat javított a dolgon.
Miért olvastam tovább? F.Ü.G.G.Ő.V.É.G.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig kettő jelent meg, és konkrétan egy harmadik részért kiált, ám az nem biztos, hogy megjelenik, mert a külföldi kiadó valamiért nem akarja. Mindenesetre az eddigieket olvastam.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

Miért kezdtem el olvasni? Sokszor jött szembe velem az Amazonon, és azt mondták, hasonlít a Night School sorozathoz. 
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Egyáltalán nem. Nagy kedvenc lett a guilty pleasure kategóriában.
Miért olvastam tovább? Mert tudnom kellett, mi lesz a szereplőkkel.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig 11 rész jött ki, és én mindet olvastam. 
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

Miért kezdtem el olvasni? Szintén a film miatt, olvasni akartam mielőtt azt megnéztem.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Egyáltalán nem. Szerettem.
Miért olvastam tovább? Mert izgalmas volt,
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Három részes, és mindhármat olvastam.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

Miért kezdtem el olvasni? Egyszerűen csak megtetszett a fülszövege alapján.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Nem, nagyon kellemes kikapcsolódást nyújtott.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de tervezem, mert egészen közel kerültek hozzám a szereplők.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig négy rész jelent meg, ebből én az első kettőt olvastam.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

Miért kezdtem el olvasni?  Tetszett a borítója.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Igen, elég nagy csalódás volt.
Miért olvastam tovább? Nem olvastam tovább, és nem is tervezem, pedig állítólag a későbbi részekben érettebbek a szereplők.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Hat rész jelent meg, ebből az elsőt olvastam.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 2

107) C.L.Stone: The Scarab Beetle
Miért kezdtem el olvasni? Szeretem az írónő másik sorozatát, így gondoltam ebbe is beleolvasok.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Nem, jobban szeretem, mint a The Ghost Bird sorozatot.
Miért olvastam tovább? Mert imádom, és Blake 💗💕
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig öt rész jelent meg, a hatodik az év második felében jön, eddig öt részt olvastam.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

108) C.J. Daugherty & Carina Rozenfeld: The Alchemist Chronicles
Miért kezdtem el olvasni?  Daugherty másik sorozatát, a Night Schoolt imádtam, így egyértelmű volt, hogy ebbe is beleolvasok.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Nem, de...
Miért olvastam tovább? Nem olvastam és szerintem nem is fogom, valahogy nem jött be annyira, mint a Allie története.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Két rész jelent meg, ebből egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

109) Kylie Walker: House of Paine
Miért kezdtem el olvasni?  Nem is tudom már.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Egyszeri olvasásnak elment.
Miért olvastam tovább? Mert olyan szemét függővéggel fejeződött be az első rész. Meg valójában ez egy könyv, csak két részre szedték.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Két részes, és mindkettőn túl vagyok.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 3

110) K.A. Tucker: Burying Water
Miért kezdtem el olvasni? Az írónő másik sorozatát szerettem, úgyhogy nem volt kérdés.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Nem, eddig nagyon bejött.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de tervezem. Mindig jól jön egy - egy new adult regény.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig négy része van, amiből kettőt olvastam.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 5

111) Amie Kaufman & Jay Kristoff: The Illuminae Files
Miért kezdtem el olvasni? Az egyik vloggernél láttam, aki ódákat zengett róla, és úgy éreztem, hogy meg kell néznem magamnak.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Nem, beleszerettem.
Miért olvastam tovább? Mert imádtam, izgalmas, vicces.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Három rész jelent meg, mindhármat olvastam is.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 5

112) Ellen Hopkins: Tricks
Miért kezdtem el olvasni?  Mert Ellen Hopkins.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Dehogy is!
Miért olvastam tovább? Mert Ellen Hopkins.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? A megjelent két részből egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

113) J.A. Redmerski: In the Company of Killers
Miért kezdtem el olvasni? Kíváncsi voltam, hogy egy kicsit durvább műfajban mire képes az írónő.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Nem.
Miért olvastam tovább? Mert érdekel a szereplők sorsa és Victor 💖
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig 6 része van, de lesz egy hetedik is, a hatból pedig kettőt olvastam.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 4,5

114) J.R.Ward: Black Dagger Legacy
Miért kezdtem el olvasni?  Egyszerű. Mert Ward és mert a testvérekkel kapcsolatos.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Nem, de nem érte el az eredeti sorozat szintjét.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de szeretném, csak a másik két sorozat előnyt élvez.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig két rész jelent meg, ebből egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2015.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

Ezek tehát a sorozatok, amiket elkezdtem a 2015-ös évben, szám szerint 18-at. A kékkel kiemeltek azok, amelyeket már sikerült befejeznem, a többi folytatásra vár, vagy legalábbis egy részük.
A 2016-ban kezdett sorozatok pedig majd egy másik bejegyzésben folytatódnak.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)