Ugrás a fő tartalomra

A 2017-es év legjobban várt regényei

Idén is összeírom azokat a regényeket, könyveket, amire jövőre kiemelten figyelni fogok. Egyrészt jó ácsingózni utánuk, másrészt meg így legalább tisztában vagyok a megjelenésükkel és nem felejtem el őket, olyan jól bevált gyakorlat ez, amin nem  igazán szeretnék változtatni.

Az idei kiemeltek közül 6-ot olvastam el, ami nem rossz tekintve, hogy a 12 kiemelt könyvből végül csak 9 jelent meg idén, a többinek csúszott a megjelenése. Innen nézve tehát csak 3 könyvet nem olvastam, ami nagyon jó arány.
Remélem a 2017-es év is legalább ilyen jó lesz.
Ahogy az lenni szokott, ez valószínűleg csak egy töredéke a kiemelt könyveknek, mert még biztos van olyan regény, amit nagyon szeretnék majd, de egyenlőre nem publikus a megjelenése. Soknak ezek közül sincs még pontos megjelenési dátuma, úgyhogy random sorrendben fogom őket írni.


C.L.Stone: Black and Green (Ghost Bird #11) Ez az egyik olyan regény, ami 2016-ra volt kiírva, de csúszik. Épp a napokban írt posztot a blogján az írónő, hogy nem akar rossz regényt kiadni a kezei közül, azt szeretné, ha minden részlet stimmelne, de ez ennyi szereplőnél, és így a 11. rész magasságában kicsit nagyobb kutatómunkát igényel, ezért csúszik a megjelenés. Én meg úgy vagyok vele, hogy nyugodtan írjon, csak jó legyen!
Elvileg még egy rész ki van írva 2017-re, de kötve hiszem, hogy lesz belőle bármi, úgyhogy nem is írom ide a listába.

C.L.Stone: Tempest (The Scarab Beetle #6) Ez a másik Stone sorozat legújabb része. Még nincs pontos megjelenés, de nagyon remélem, hogy azért a nyár folyamán olvashatom majd, főleg, hogy ez egy picit közelebb áll a szívemhez, mint a Ghost Bird.

Michelle Hodkin: The Shaw Confession #1 Nem titkoltam ama tényt, hogy mennyire imádtam a Mara Dyer trilógiát. Azt hiszem, az örömöm kifejezhetetlen volt, mikor megtudtam, hogy egy új sorozat személyében folytatást kap a történet. Az már csak hab a tortán, hogy elvileg az új könyvek az imádott Noah szemszögéből mesélik majd tovább a sztorit. Értjük? Noah szemszögéből!!

Rebecca Donovan: Igniting Lies (Burning #1) Ez volt a másik regény, ami átcsúszott idénről jövőre. Azonban ettől csak még jobban várom a megjelenését, nagyon ki vagyok már éhezve egy jó kis Donovan történetre. Ugyan nincs még pontos megjelenési dátum és borító sem, de azért a remény hal meg utoljára. UPDATE: Idén biztos nem fog kijönni, az írónő egy teljesen más sorozaton dolgozik.

Amie Kaufman & Jay Kristoff Illuminae Files #3 Ez a  szintén cím és borító nélküli regény az, amiért már most a legjobban remegek. Nem olyan nagyon rég fejeztem be a második részt, és jajj nekem, végem van! Tudom, hogy ezer más könyv van addig, amit olvashatok,  de nekem pont erre az egyre van szükségem, és olyan messze még az ősz...

Victoria Scott: Violet Grenade A Titans után nagyon várom az írónő új könyvét. Hab a tortán, hogy még egy lesz ezen kívül. Ez a regény egyébként egy pszichológiai thriller, ami igen érdekesen hangzik és be kell vallanom, hogy a borítóval is szerelembe estem. A megjelenés május 2-ra van kiírva.

Victoria Scott: Hear the Wolves Az írónő másik, jövőre várható regénye, ami elsősorban a middle grade korosztálynak szól, de ez nem állít meg, tekintve, hogy a Titans is gyakorlatilag MG volt. A Hear the Wolves egyébként kaland és túlélőregény keverékének tűnik a fülszöveg alapján, de én szeretem a hasonló regényeket, úgyhogy nincs gond. A regény márciusban jelenik meg, egészen pontosan 28-án.

J.R.Ward: The Chosen Ward, Ward, de főleg az FTT sorozat legújabb tagja nem maradhat ki  a legjobban várt regények közül, még akkor sem, ha a jelenlegi fő párost nem igazán kedvelem. A többiekért viszont megéri végigolvasni. Nem tudom, hogy a főszereplők okozzák - e, de valahogy a borítótól sem igazán vagyok elájulva, nem igazán kelt bennem jó érzéseket. Ennek ellenére várós, mert Ward. A könyvnek egyébként tavaszi, áprilisi megjelenése lesz.

J.A. Redmerski :Everything Under the Sun Egy újabb romantikus regény az írónőtől. Legutoljára thriller sorozatával találkoztam, az nagyon tetszett, de jó lesz újra a romantikus történetébe  is belemélyedni. Mondjuk se borító, se leírás, se pontos megjelenési dátum, de azért várom. UPDATE: áttolták a megjelenést 2018-ra.

Chad Michael Murray: American Drifter Alapból valószínűleg simán elsiklottam volna efelett a regény felett, ha nem éppen az egyik általam igencsak kedvelt színész/rendező írta volna. Pont a napokban olvastam tőle 2 novellát, amik meglepően jók voltak, úgyhogy gondoltam teszek vele egy próbát. Kíváncsi vagyok mennyire fog tetszeni. Thriller/romantika keveréke a regény és brazil helyszíneken játszódik majd. A megjelenés november 7-re van kiírva.

Ellen Hopkins: Chameleon Ennek a regénynek sincs még pontos megjelenése, de ez nem csökkenti a kíváncsiságom. Egészen érdekes a téma, kíváncsian várom, hogy lesz - e benne a végén Hopkinsos csavar. Anélkül valahogy nem is lenne az igazi.

Ennyi hát a nagyon várt könyvek listája, legalábbis jelen állapot szerint. Ha sok kerül még hozzá, lehet, hogy nyáron is írok majd egyet, ami az év második felére vonatkozik majd.

Megjegyzések

  1. Azt hiszem, nem lepődtem meg a top11-es listán szereplő szerzőkön. És remélem, mind kijön jövőre, hogy 11/11-t megcsináld. Egyedül Morgan Matsont hiányolom innen, bár az utóbbi könyvét sem olvastad azonnal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sosem tagadtam, hogy kiszámítható vagyok. :D Az új szerzőkre meg általában spontán szoktam rábukkanni, ezért nem tudom őket előre.
      Matsont azért nem tettem fel, mert várom ugyan, de csak visszafogottan, mert az utolsó általam olvasott regénye nem kis csalódás volt. :(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr