Ugrás a fő tartalomra

Ami sok, az sok..

Vannak olyan könyvek, amiket az ember kinéz magának, és érzi, hogy azt neki olvasni kell, különben megzakkan. Melyik könyvmoly vagy olvasni szerető ember ne érzett volna már ilyet?
Én is így voltam a Carter Reed című könyvvel. Valami, na jó, nem valami, hanem a borító csábított el, és a fülszöveg sem hangzott rosszul.




És mikor nekiálltam, hamar kiderült, hogy rövid lesz a kapcsolatunk.
Mikor elkezdek egy könyvet, törekszem arra, hogy végig  is olvassam és úgy írjak róla véleményt, az egész alapján. Hát ez itt nem jött össze. Szerencsétlen könyv annyira rossz volt - ha már én bele tudok kötni az első oldalakon többször is, az már jelent valamit. Talán 3 vagy 4 fejezetig jutottam benne, aztán letettem. Addig is csak azért olvastam, mert vártam hogy felbukkan a könyvben az alfa hím, de annyira kár volt. Lehet, hogy tök cuki pasi, meg dögös meg hős meg minden jóság, de a főhősnővel az első jelenetük számomra bőven elég volt.
Pár mondatban hadd említsem meg, mi is vezetett oda, hogy idő előtt búcsút mondtam a regénynek.
Az első, ami szembe jött velem, az a következő mondat volt:

 His body would be found in our apartment, I hadn’t the stomach to dispose of it.

Ilyenkor elgondolkozom azon, hogy mégis, hogyan juthatnak át a rostán ilyen mondatok. Tudom, hogy magánkiadás és valószínűleg a kézirat szerkesztőnek még a közelében sem járt, de nem igaz, hogy nem volt egy épkézláb, a nyelvtan területén otthonosan mozgó barátnője az írónőnek, akit megkérhetett volna, hogy olvassa át, és ugyan gyomlálja már ki az ilyen részeket belőle.
Mindegy, ezen túllendültem volna, mert volt már sajnos szerencsém hasonló jellegű hibákhoz máskor is, és azokon is túltettem magam. Azonban ekkor jött szembe a második pofon. Ugyebár a történet ott kezdőik, hogy a főhősnő, (azt hiszem Emmának hívják, de nem volt megjegyzésre érdemes) arra megy haza, hogy lakótársát és egyben legjobb barátnőjét épp egy pasi erőszakolja a kanapén. Mire Emma előkap egy stukkert, és szemközt lövi a pasit, aki történetesen egy maffiacsalád tagja, annak a maffiacsaládnak, akik Emma tesójának a haláláért felelősek.
Szóval megerőszakolták a barátnőjét, akit nevezzünk Mallorynak és akivel együtt nem sokkal később Mallory munkatársánál kötnek ki.
Éjszaka Mallory annyira jól érzi magát, hogy lezavarnak egy - két menetet a munkatárssal. Hát nem tudom ki, hogy van vele, de valahogy úgy érzem, hogyha valakit megerőszakolnak, egy darabig nem valószínű, hogy vágyik ilyesfajta érintésre. De a pasi megmagyarázza: nem akarta magán érezni az erőszakoló érintését, egy másik férfi érintésére vágyott az a drága Mallory. Hát oké.
Itt még mindig kitartottam, vártam, hogy felbukkanjon a hős, megmentő Carter Reed. Aztán mikor felbukkant, azt kívántam bár ne tette volna. Illetve vele nem volt gond, csak Emmával.
Az üres lakásban vár Reedre. Közben elalszik. Mikor felébred, ránéz és máris begerjedt. Kész. Itt volt az a pont, hogy letettem a könyvet.
Túl sok szépség van a piacon, hogy ilyenekre fecséreljem az időmet, ráadásul a stílusa is iszonyatosan darabos volt.
Kevés könyv mondhatja el magáról, hogy nem fejeztem de, de ez bizony közéjük tartozik.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)