Ugrás a fő tartalomra

Múlt & Jövő - Összegzés (17)

Muszáj vagyok már 1 nappal előbb megírni az összesítőmet, mert a holnapi napom nagyon zsúfolt lesz, és szeretem, ha még  a hó végén kikerül az összegzés és nem csúszik át a következő hónap elejére. Semmi nem függ tőle, csak nekem nyugodtabb a lelki világom :)

Szóval a hónapban nem nagyon tudtam haladni az olvasmányaimmal, legalábbis nem úgy, ahogy szerettem volna, annak ellenére, hogy tudtam, a május ilyen lesz. Mindegy, azért csak sikerült 1-2 könyvet befejeznem.

Május elsején, jobban mondva a hosszú hétvégén sikeresen befejeztem Caitlin Moran könyvét, a How to be a Womant. Mint már az előző havi összegzésben is mondtam, voltak benne érdekes felvetések, de inkább a regény közvetlen stílusa volt az, ami könnyen fogyaszthatóvá és szórakoztatóvá tette.

Ezt követően elővettem a szintén áprilisról csúsztatott First Kisst, ami nagyon - nagyon jó volt. Imádtam a helyszín változását, kicsit feldobta a sorozat cselekményének és a szereplők fejlődésének dinamikáját.

Ezt követően végre belevethettem magam  a könyvhéten megszerzett Zusak regénybe, Az üzenetbe. Nem tudom tulajdonképpen  milyen történetre is számítottam, de az biztos, hogy nem ilyenre. Ez is olyan regény, aminek ülepednie kell olvasás után, hogy teljesen megértsük. Mondanivalónak sincs híján, kérdés, ki mit szűr le belőle.

A következő olvasmány a Türkizzöld tél lett. Az első részt imádtam, tetszett a szereplők chemistry-je, ami itt is megmaradt, csak cselekmény nem sok volt. Gyakorlatilag a semmin agonizáltak végig, és a problémáik megint csak a kommunikáció hiányából származtak, csak most hatványozottan. Volt benne sok aranyos rész, volt benne sok dráma, sok sírás, úgyhogy végül is nem panaszkodom, egyszeri olvasásnak elment.

Ezután a Perfectet kezdtem, de sajnos nem nagyon haladok vele, mert csak pár oldalnyit tudok olvasni esténként, meg annyira fáradt vagyok mostanában, hogy inkább csak sorozatot nézni van kedvem meg energiám. Talán a június ilyen szempontból kedvez majd és jobban tudok haladni. Jó lenne, mert igazán jó könyveket terveztem be!


A hónapot valószínűség szerint a megkezdett Perfecttel kezdem majd, illetve, ha belefér és lesz hozzá hangulatom, akkor az elmaradt Matson regényt is bepréselem. de ezt tényleg csak akkor, ha minden más olvasnivalót kivégeztem.

Aztán szeretném folytatni, illetve jobban mondva befejezni a Port Fare sorozatot, így a havi olvasmányok közé bekerült az Elviselhetetlen. Ráadásul a sorozatos kihívásomra jó és várólista csökkentős is, szóval duplán hasznos.


Aztán felkerült még az olvasnivalók közé a The Ever After of Ella and Micha, a The Secret Sorozat 4. része. ami eddig jobban bejött mint Callie & Kayden sztorija.

Ezután egy újraolvasás következik rendhagyó módon. Tudom, hogy augusztusra beszéltük meg Abstractelffel az újraolvasósó hónapot, de muszáj volt előre vennem ezt a regényt, mert júliusban szeretném elolvasni a - szintén Abstract által kijelölt - második részt a sorozatból, de ahhoz meg fel kell frissítenem az elsőt is, mert bevallom teljesen elfelejtettem. Szánom - bánom, de semmire nem emlékszem belőle. Ez pedig nem más, mint a The Raven Boys Maggie Stiefvater tollából.


Végül, csak úgy megbeszéltük Abstracttal (igen, uralja ezt a hónapot a kisasszony :D), hogy közösen olyan buddy - read keretében elolvassuk a The Infinite Sea-t, Az ötödik hullám második részét.

Ha még marad időm - amit erősen kétlek - bármilyen olvasmány szóba jöhet majd, ami a kindle-n leledzik jelenleg (hosszú a lista, úgyhogy nem sorolnám fel).

Csodaszép júniust és jó olvasgatást mindenkinek. Éljen a nyááááár!


Megjegyzések

  1. Csodaszép nyarat neked is és sok erőt a holnaphoz! :D Látom, hasítani fogsz a sorozatos kihívásomon - még előbb is be fogod fejezni, mint én! :P Nagyon várom amúgy a buddy-readinget, mert kijött a vége és akarommmm. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööööm! Rám fér! :)
      Haha, azért ahhoz több kell, hogy téged leelőzzelek. Ezzel együtt lesz 8, tehát még 10 hátravan... De nem adom fel! :D
      Én a buddy - reading örömére a hétvégén megnéztem a filmet, csak, hogy képben legyek, úgyhogy már én is várom. Mikor kezdjük? Legyen ez a hónap első olvasmánya (természetesen csak akkor, ha végre sikerül befejeznem a Perfectet)?

      Törlés
    2. Én is valami hasonló helyzetben vagyok, úgyhogy nem állsz messze a megelőzésemtől. :D
      Nem biztos, hogy most be tudom vállalni - mármint ennyire hamar. Mit szólnál a 6-ához? És akkor a Perfectre is lenne időd, nekem pedig a könyvtári és btk-s könyveimre. :)

      Törlés
    3. Ó, a 6-a tökéletes! Addigra talán (legalábbis reményeim szerint) sikerül befejeznem a Perfectet. De ha kell, még lehet későbbre is tenni.

      Törlés
    4. Akkor it's a deal. :D Most totál reading moodban vagyok (pláne, mióta elolvastam a Happy Againt) - am azon gondolkodom, hogy Morgan Matsont is kéne olvasni, mert tavaly is valamikor ilyenkor olvastam az Amy & Roger-t. Szerintem csatlakozom a M.M. olvasásodhoz is, amit beterveztél. :D

      Törlés
    5. De jó neked! Nálam pont, hogy eljött a mélypont olvasás szempontjából. Kb. 1 hete nem nyúltam könyvhöz. :((
      A M.M. olvasáshoz nyugodtan csatlakozhatsz, de a jelenlegi állás szerint 99%, hogy nem fog sorra kerülni ebben a hónapban.:( Úgyhogy, ha előbb sort tudsz rá keríteni,kezdd el nyugodtan.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)