Ugrás a fő tartalomra

TomeTopple 1. hét

Sokadszor veszek már részt ezen az olvasómaratonon, mert kiváló alkalom arra, hogy nekikezdjek a féltégla méretű könyveimnek. Most is van belőlük egy pár a polcon. 

A terveim a következők voltak: elolvasni legalább kettőt teljes egészében és elkezdeni egy harmadikat.

Nagy volt az esélye, hogy éjfélkor elkezdjek olvasni, tekintve, hogy valamiért nem jött álom a szememre, de aztán mégsem tettem, így maradt a reggel. Eredetileg Ward könyvével szerettem volna indítani, de amikor rájöttem, hogy olvashatok helyette Rhys-ről is (aka A Court of Wings and Ruin), viszonylag hamar eldőlt, hogy inkább ez az opció lesz a nyerő.

Két részletben elolvastam az első hat fejezetet, ami kb. 54 oldal. Ezzel nagyjából a harmada megvan a napi adagnak, a többit majd este...

Egyébként, 150 oldal körül kéne olvasnom naponta, hogy meglegyen a kitűzött célom. A héten ez elég necces lesz, mert dolgozom, de a második héten három napig szabadságon vagyok, úgyhogy van esélyem. Talán...

Néhány órával később...
Ó, te jó ég, hogy én mennyire imádom Rhys-t! Meg az egész társaságot. A 138. oldalnál hagytam abba. Tudtam volna még olvasni, de holnap dupla műszakozom, így nem ártana aludni is egy kiadósat. Első nap így is majdnem meglett a kitűzött oldalszám, de ami fontosabb, hogy borzasztóan jó érzés visszatérni a Maas által teremtett világba.

Ma olvasott: 138 oldal
Összesen olvasott: 138 oldal

A fél hatos kelés ellenére olvastam egy picurit reggel (éljenek a hangoskönyvek!). Tényleg csak picurit, egészen pontosan 14 oldalt, azaz egy fejezetet, de reményeim szerint, ha hazaértem, sikerül majd jobban haladnom. Attól függ, milyen mentális állapotban leszek estére. Egy biztos: egész nap Feyre és Rhys újratalálkozásán jár majd az eszem.

Este
Nem sokat haladtam, mert igencsak álmos és fáradt voltam mire könyv közelébe jutottam, így a 171. oldalnál feladtam. Remélhetőleg a holnapi nap jobban sikerül, ugyanis a harmadik nap végére 450 oldalnál kellene tartanom, ami nem tűnik reális célnak. Vicces.

Ma olvasott: 33 oldal
Összesen olvasott: 171 oldal

Csehül állok, mert a tegnapi nap gyakorlatilag a nullával egyenlő. Ezért igyekeztem reggel szépíteni, ami részben sikerült is 35 oldal elolvasásával. Ez már önmagában több, mint amit előző nap olvastam, úgyhogy ez már fél siker.

Egyébként imádom a sztorit, még ha nem is történik jelenleg túl sok minden. Szeretem, ahogy a szereplők kommunikálnak, és szívják egymás vérét. Ez elég szórakoztató, mert mindegyiküknek elég csípős a nyelve. Én meg elröhögcsélek rajta.

Reggeli közben még elfogyasztottam 14 oldalt, de most spurizok dolgozni.

Valamikor estefelé...

Ez a nap valami borzalmas volt, főleg bent a munkahelyen. Alig vártam, hogy hazaérjek, aztán itthon meg beleejtettem a kedvenc fülbevalóm felét a mosdókagyló  lefolyójába. Ezen a ponton már rendesen sírhatnékom volt. Csak remélni tudtam, hogy az olvasás majd hoz egy kis enyhülést, de nem sokáig bírtam, mert ki voltam merülve. A 259. oldalig jutottam.

Ma olvasott: 88 oldal
Összesen olvasott: 259 oldal

Ma megint dupla műszakoztam, úgyhogy csak este jutottam könyvhöz, de a lelkemnek nagyon kellett, hogy egy kicsit kiszakadjak a valóságból.

Most egy kicsit leült a történet, ez a sok taktika annyira nem köt le, pedig tudom, hogy nagy jelentősége lesz a végén. 

A 306. oldalnál tettem le.

Ma olvasott: 47 oldal
Összesen olvasott: 306 oldal

Ma délutános vagyok, így volt időm reggel olvasgatni egy kicsit. Ráadásul kezdenek felpörögni az események a könyvben, így könnyebben is haladok. 37 oldalnyit olvastam, és épp egy izgalmasabb résznél kellett letennem, ami igencsak frusztráló. De legalább a kedvenceim közül nincs senki közvetlen életveszélyben. Ez is valami.
Várom, hogy este folytathassam, de arra már rájöttem, hogy az ágyban nem tudok jól olvasni, mert ahogy kényelmesen elhelyezkedem, az agyam és a testem azonnal átkapcsol alvás üzemmódba, az olvasásnak meg lőttek... Új helyet kell keresnem.

19:38 Most éberebbnek érzem magam, így megpróbálkozom az ágyban olvasással. Kíváncsi vagyok, meddig bírom. Ami még jó hír, hogy egészen szerdáig itthon vagyok, szóval bele tudok majd húzni.

21:32 Eljutottam a 395. oldalig. Jó vagyok! Sikerült elolvasnom 53 oldalt anélkül, hogy belealudtam volna. Kész csoda.

Ma olvasott: 90 oldal
Összesen olvasott: 396 oldal

Végre hétvége! 
Délelőtt gyorsan elintéztem a dolgaimat, amit hét közben nem sikerült, a délutánt pedig az olvasásnak szentelem, mégpedig sprintek formájában. Az utóbbi évek olvasómaratonos tapasztalataiból kiindulva ez a leghatékonyabb formája a haladásnak.

13:35 - 1. sprint (399-től 422-ig = 23 o.)
Érdekes, hogy nem tudok olyan gyorsan olvasni, mint szoktam. Nem tudom, mi lehet az oka. Fél óra alatt simán meg szokott lenni a 30-35 oldal. Na, mindegy.
Ami a könyvet illeti: Tamlin egy s*ggfej, a többieket viszont imádom. #TeamInnerCircle
Most egy pici szünet, aztán jöhet a következő fél órás sprint

14:25 - 2. sprint (422-től 446-ig = 24 o.)
Továbbra is nagyon szeretem  az Inner Circle (bocsi, nem tudom a magyar megfelelőjét) beszélgetéseit, annyira viccesek. Nestát pedig kezdem megkedvelni.

15:05 - 3. sprint (446-tól 474-ig = 28 o.)
Oké, kezd begyorsulni a cselekmény. Kicsit több, mint 200 oldal van hátra. Mennyi az esély, hogy befejezem még ma?

16:00 - 4. sprint (474-től 495-ig = 21 o.)
Közben gyorsan csináltam magamnak egy kis nasit (zöldségek mártogatóssal), hogy legyen min levezetni a feszültséget. A rágcsa miatt viszont lassabb az olvasási tempóm, de legalább nem vagyok éhes.

16:51 - 5. sprint (495-től 512-ig = 26 o.)
Nincs komment. Túl izgalmas.

Ezen a ponton muszáj volt egy kis szünetet tartanom. Pihenésképpen megnéztem egy filmet, este meg folytatom az olvasást, de már sprintek nélkül.

20:31  - Készen állok a folytatásra, indulhat az esti etap.

22:42  - 86 oldalt haladtam, amivel eljutottam a 607. oldalig. Szerintem holnap be tudom fejezni.

Ma olvasott: 211 oldal
Összesen olvasott: 607 oldal

Reggel olyan fájdalomra ébredtem, hogy csillagokat láttam, emellé még rosszul is lettem, bár ez valószínűsíthetően a hirtelen, éles fájdalomtól volt. Na, ja, így jön ki rajtam a kimerültség...

A rosszullét elmúlt, de a lábam továbbra is nagyon fáj (becsípődés gyanús), úgyhogy ez ma fekvős nap lesz, ezáltal olvasós is, ami talán nem is annyira rossz.

Délre befejeztem a Maas regényt. Fura lesz nem róluk olvasni a továbbiakban. Hiányozni fognak.
Eddig ez 98 oldal, most pedig jöhet a Testvériség, azaz a Ward könyv.

16:02 - Ahhoz képest, hogy be vagyok fájdalomcsillapítózva, egész jól haladok. Elolvastam az első 7 fejezetet. Nem tudom, mit gondoljak. Assail sztorija annyira nem mozgat, V-ért viszont a szívem szakad meg. Ha valaki, ő megérdemelné, hogy boldog legyen. Mármint, ahogy ő elképzeli a boldogságot.

20:35 - Jane dokit továbbra sem bírom. Annyira makacs, és tényleg menekülésként használja a munkáját. Mindegy. Eljutottam a 156. oldalig, ezzel pedig rekordmennyiséget olvastam és talán csökkent némileg a hátrányom a kitűzött célhoz képest.

Ma olvasott: 98 (ACOWAR) + 156 (A tolvaj) =254 oldal
Összesen olvasott: 861 

Majdnem meglett a heti 1000. Még jó, hogy van egy második hét szépíteni.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)