Ugrás a fő tartalomra

Múlt & Jövő - Összegzés (38)

Ahogyan az a blogon is látszik, az írási kedvem még mindig nem érkezett meg, de az olvasással nincs gond. Bár, az is igaz, hogy ez a hónap kevésbé volt jó könyves szempontból. Mondjuk a januárt nagyon nehéz túlszárnyalni, mert akkor kimondottan sok jó könyvvel találkoztam, de talán márciusban sikerül, mert sok az ígéretes olvasnivaló.


Olyan szempontból azonban jó volt, hogy az összes kijelölt olvasmányommal sikerült végeznem, sőt, még jött is hozzá, és még egy (na jó, másfél) újraolvasás belefért.
Elsőként befejeztem Richelle Mead szukkubuszos sorozatának 4. részét, aminek a romantika részétől nem voltam elájulva, viszont Romant nagyon bírtam, remélem, hogy felbukkan majd a következő kötetben is.

Ezt követően rögtön el is kezdtem Jessica Sorensen revers harem sztoriját, de egy picit ebben is csalódtam. Nem igazán történt semmi, a reverse harem része sem jött ki annyira, és a főhősnő is rettenetesen idegesítő volt. Szerencséje, hogy a kémes sztori még jó lehet, ezért majd szándékozom folytatni.

A várólista csökkentősök közül ebben a hónapban az Identicalra esett a választásom, ami egyben a hónap régi olvasmányának is megfelel, viszont így utólag úgy érzem, kicsit mellényúltam. Nem voltam igazán kiéhezve rá, nem voltam rendesen ráhangolódva, így nem is élveztem annyira. 

A következő olvasmányom a régi után az újdonság volt, Julie Johnson Uncharted regénye. Vitathatatlan, hogy jó stílusban ír az írónő, maga a történet azonban nem igazán ragadott meg, ami azért fura, mert az egyik kedvenc regényem (Withering Hope) hasonló helyzetben játszódik, de ez valahogy nem varázsolt el annyira. 

Ezek után vágytam valami nagyon jóra, amiben tudtam, hogy nem csalódhatok. Mivel nemsokára megjelenik az Illuminae trilógia harmadik kötete, így ennél tökéletesebb alkalom nem is adódhatott volna az első két rész újraolvasására. Az elsővel végeztem, a Gemina pedig még folyamatban van. Remélem azzal is sikerül végeznem, mire megérkezik az előrendelt Obsidio.

De, hogy ne csak újraolvasásom legyen, belekezdtem még Janet Evanovich Szingli fejvadász sorozatának negyedik részébe is.



Március első hetében jó lenne befejezni a két elkezdett olvasmányomat, mert az utána levő hetekben sok várt újdonság jelenik meg, amiket olvasni szeretnék mindenképpen, bár nem tudom , mennyi fog belőlük beleférni, mert jó részt a hónap közepe felé adják ki őket, és idő, amíg ideérnek hozzám.

Az egyik újdonság a tavalyi év egyik kedvencének, A Sky Full of Secretsnek a folytatása, a Brighter than the Sun. Nagyon remélem, hogy legalább annyira jó lesz, mint az első része. Egy ilyen gyönyörű borító mögött csak egy szuper történet rejtőzhet (legalábbis remélem).


Aztán lesz itt egy Obsidio, az év egyik legjobban várt megjelenése. Már elő is rendeltem, de időbe telik,a míg megérkezik, főleg, ha a magyar postán múlik, bár itt kell megjegyeznem, hogy a saját postásunk egy arany pofa, mert azt is kihozza nekem, amit nem lenne muszáj, lásd könyvek.


Szóval remélem, hogy ezzel is megörvendeztet majd és viszonylag hamar.

Ha belefér az időbe, akkor lehet, hogy elolvasom a Sorensen - féle reverse harem második részét, hátha már történik is benne valami.


Jónak ígérkezik a hónap, remélhetőleg beváltja majd a hozzá fűzött reményeket.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)