Ugrás a fő tartalomra

Read-a-thon-os élménybeszámoló

Elkezdődött! Na, nem valami invázió, hanem csak a readathon. Minden évben szoktam írni róla részletes beszámolót, így ez most sem maradhat ki.



1.nap
7:50 - Az szinte egyértelmű volt, hogy éjfélkor nem leszek ébren, így maradt a reggel. Azonban sajnos a reggel sem kedvezett. Annyit tudtam tenni, hogy elkezdtem Natasha Preston The Cellar című regényét, de tényleg csak belepillantottam, úgy kb. 3 oldal erejéig, mert pattannom is kellett, és mennem a dolgomra. Majd talán délután jut egy kis időm az olvasásra.

17:52 - A délelőtt a kerté volt, fűnyírás várt rám meg egyebek, így a délután maradt az olvasásra, annak is főleg a második fele (mert az első felében a vizes világbajnokságot néztem, és szurkoltam veszettül az úszóinknak).
Kb. 30%-ig jutottam a The Cellarban, ami jó beteg egy sztori, úgyhogy meg - meg kellett állnom időnként az olvasásban.

22:08 - Mivel nem voltam még álmos, olvastam még egy kicsit, szerettem volna  valamennyivel növelni a napi oldalszámot. Részben a napi jóga rutinnak köszönhetően friss volt az agyam, úgyhogy eljutottam 44 %-ig a könyvben, ami azt jelenti, hogy majdnem egy fél könyvet elolvastam. A körülményeket tekintve szerintem ez szuper!

Mai napon olvasott oldalak száma: 153
Összesen olvasott oldalak száma: 153
Befejezett könyvek száma: 0 (lesz ez még jobb is!)

2.nap
9:22 - Ébredés után szokott a legjobban menni az olvasás, de ez ma reggel nem jött össze. Viszont kávézás közben sikerült 43 oldalt haladnom. Nem ittam ám ilyen sok kávét, hanem a kis kávémat ittam sokáig, ezért tudtam ennyit haladni.
Most megfőzöm az ebédet, és majd a délután lesz megint az olvasásé. Egyébként, a ma reggeli olvasással túl vagyok a könyv felén, jó lenne ma befejezni és a következőt elkezdeni, de majd meglátjuk mi lesz. Durvulnak a dolgok a történetben, úgyhogy lehet, hogy nem fogok tudni olyan jól haladni vele. Meglátjuk.

18:12 - Délután tudtam valamennyit haladni, bár nem annyit, amennyit szerettem volna. Egyszerűen nem találtam a helyem, sehogy nem volt jó olvasni, ezáltal nem tudtam egyhuzamban sokáig koncentrálni a könyvre, de így is eljutottam a 272. oldalig. Este sprintet tervezünk Abstractelffel, az remélem segít majd valamennyit.

21:11 - Túl vagyok az első fél órás sprinten. Fél óra alatt sikerült 31 oldalt haladnom, ami nem rossz. Most épp szünetet tartunk, aztán jöhet még egy fél órás sprint. Jó lenne ma befejezni a könyvet ( ez már lassan szállóige lesz), amire minden esélyem megvan.

21:54 - Közel a második sprint végéhez sikerül befejeznem a The Cellart. Új könyvet szerintem ma már nem kezdek, inkább olvasok a Csernobili imából, még akkor is, ha az nincs a tervezett könyvek közt.

Mai napon olvasott oldalak száma: 194 (The Cellar) + 6 (Csernobili ima)=200
Összesen olvasott oldalak száma: 353
Befejezett könyvek száma: 1

3.nap
12: 34 - Délelőtt be kellett szaladnom a belvárosba, ami kb. egy órányi olvasási időt jelentett, de nem a readathonos könyvek közül vittem magammal olvasnivalót, hanem egy titkos projektet. Azt nem leplezném le, de mivel az is regény, így beleszámolnám azokat az oldalakat is, amiket abból olvastam. 46 oldalt sikerült haladnom a villamoson az odavezető úton. Hazafelé már busszal jöttem, és ott is lett volna időm, de összetalálkoztam az általános iskolai osztályfőnökömmel, és inkább vele beszélgettem. Nagyon jó volt látni, hogy még mindig milyen jól tartja magát.
Így megint marad a délután, amikor is már a Singgel fogom folytatni, remélem jó lesz.

22:58 - Olyannyira jól sikerült a délután, hogy ki is olvastam a Singet. Igaz, hogy csak 280 oldalas volt, de akkor is megvan. Sokat segített, hogy este megint tartottunk Abstracttal két fél órás sprintet, ami alatt majdnem 120 oldalt tudtam haladni. A következő áldozat a Sorensen - féle The Certainty of Violet and Luke lesz, amibe pár oldal erejéig már bele is néztem.

Mai napon olvasott oldalak száma: 46 (titkos projekt) + 280 (Sing) + 10 (Sorensen) =336
Összesen olvasott oldalak száma: 689
Befejezett könyvek száma: 2

4.nap
12: 09 - Ez volt az első nap a héten, hogy reggel is sikerült egy kicsit olvasni, ami nagyon jól esett. Jessica Sorensen könyvét kezdtem el. Nagyon rég olvastam az előző részt, mégis nagyon könnyedén visszazökkentem a történetbe, ami meglepő, de örültem neki.
Főzőcskézés közben is olvasgattam, így délelőtt eljutottam az 52. oldalig. A mennyiséget nézve nem túl sok, de ha azt nézem, hogy közben mást is csináltam, akkor nem rossz. Délután folyt. köv.

18:17 - Eljutottam a könyv 62 %-ig (182. oldal). Még mindig nem annyira könnyű a történet, kicsit dark, de összetéveszthetetlenül Sorensen. Luke-ot pedig imádom.

21:11 - Lekéstem a saját magam által szervezett sprintet. Ez milyen már? Sebaj, csinálunk mindjárt még egyet.

21:48 - A sprint alatt sikerült 38 oldalt haladnom, ami egész jó. Kicsit még olvasgatok, de már nem sprint keretein belül, hanem csak úgy, aztán meglátjuk mennyit sikerül még olvasnom.

22:52 - Ebből a kicsi olvasgatásból az lett, hogy befejeztem a könyvet. Holnap új nap, új olvasmány.

Mai napon olvasott oldalak száma: 292
Összesen olvasott oldalak száma: 981
Befejezett könyvek száma: 3

5.nap
21:12 - Mint az időpontból is látszik, már este van. Nem igazán úgy sikerült a mai napom, ahogy azt terveztem. A délelőttöm elúszott a bevásárlással, így maradt a délután, de valahogy akkor sem ment az olvasás. Az utóbbi években bebizonyosodott, hogy melegben egyszerűen nem tudok normálisan koncentrálni az olvasásra, ez a mai kánikulában sem volt másképp, ráadásul más is akadályozott benne. Nagyon nyögvenyelősen jutottam el a Sötét elmék 93. oldaláig.

Megpróbálok most egy kicsit olvasni, hátha sikerül valamennyit haladnom.

22:02 - A 106. oldalig jutottam.

Mai napon olvasott oldalak száma: 106
Összesen olvasott oldalak száma: 1087
Befejezett könyvek száma: 3

6.nap
23:04 - Azt hiszem, ez a nap a hét mélypontja. Egész nap egy betűt nem olvastam, reggel - délelőtt olyan rosszul voltam, hogy a könyvre még gondolni sem tudtam, délután meg kedvem nem volt.
Most így este, a vihar közben tudtam egy kicsit, egészen pontosan 52 oldalt olvasni.

Mai napon olvasott oldalak száma: 52
Összesen olvasott oldalak száma: 1139
Befejezett könyvek száma: 3

7.nap
Valahogy a hét végére elfogyott a lendületem. Az utolsó napon is alig olvastam egy pár oldalacskát, azt is csak este sikerült a viharban, egészen pontosan 10 oldalt haladtam a Sötét elmékkel, így a vasárnap lett teljesítmény szempontjából a mélypont.

Mai napon olvasott oldalak száma: 10
Összesen olvasott oldalak száma: 1149
Befejezett könyvek száma: 3


Összességében volt már jobb readathonban részem, már ami a teljesített olvasást illeti. Ettől függetlenül nincs okom panaszra, hiszen elolvastam 3 és fél könyvet, ami alapesetben a havi mennyiség szokott lenni, ha az idei évet nézem. Több, mint 1000 oldalon vagyok túl, úgyhogy végül is egész jól állok. A lila borítós, a tavalyi elmaradt olvasmányt sikerült teljesíteni, illetve félig a megfilmesítettet is.

Jövőre igyekszem már a saját readathont szervezését folytatni, talán akkor még nagyobb motivációm lesz majd. De addig is olvassatok sokat!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)