Ugrás a fő tartalomra

Beszámoló a III. Nagy Nyári Readathonról

Nagyon vártam már ezt az egy hetet, már csak azért is, mert mostanában nem tudtam annyit olvasni, mint amennyit szerettem volna, de ez a hét lehetőséget adott rá, hogy kicsit behozzam a lemaradásom. Lássuk, hát hogyan is zajlott és mennyit sikerült olvasnom.



Na, ki aludta át a kezdést? Na, ki? Hát persze, hogy én! 23.51-kor még ránéztem az órára, megörültem neki, hogy már csak 10 perc, onnantól viszont filmszakadás. Ez van. Nem baj, reggel pótoltam, amit este elmulasztottam, és ébredés után elolvastam egy kellemes adagot a már elkezdett könyvemből, a Holding On To Heaven-ből. Mivel rövidke könyv, ezért mindenképpen be szeretném fejezni ma és elkezdeni a következő könyvet.

Délután sikerült is befejeznem az Angel Lawson könyvet és elkezdtem Jenson Button önéletrajzi könyvét, egész sokat haladtam is vele. Igaz, este nem tudtam sokáig fent maradni, mert kedden reggel korán keltem, de azért még 18 oldalt olvastam a Kardok viharából is. Ez olvasás szempontjából egy egészen jó nap volt.

Olvasott oldalak száma: 239
Összesen olvasott oldalak száma: 239
Befejezett könyvek: 1

Kedden korán keltem (4.30), de ez nem akadályozott meg abban, hogy olvassak egy kicsit. Egészen pontosan 21 oldalt sikerült haladnom. Gyorsan elintéztem a dolgaimat délelőtt, délután pedig folytattam eme imádnivaló tevékenységet.
Reggel még nem sok esélyt láttam rá, hogy be tudom fejezni Button könyvét, de a versenyes rész annyira magába szippantott, hogy nehezen tudtam letenni. Igazi csemege a sportág rajongóinak!
Utána úgy döntöttem, hogy a Nap nap utánba kezdek bele, így legalább végre meg tudom majd nézni a filmet is. Az 50. oldalig jutottam.
Meg este egy pár oldal Trónok harcát is beiktattam, csak a rend kedvéért. Aztán megint csak korai fekvés várt rám a szerdai korai kelés miatt.

Olvasott oldalak száma: 312
Összesen olvasott oldalak száma: 551
Befejezett könyvek: 2

Hajnalban Reggel kivételesen nem olvastam, mert olyan embertelen időben keltem (3:45), hogy a szemem is alig bírtam nyitva tartani.
Azonban teendőim elvégzése után, délelőtt, főzés közben sikerült egy kicsit haladnom a Kardok viharával. A Nap nap utánt délutánra tartogattam, amivel annyira jó haladtam, hogy estére be is fejeztem, pont a sprint előtt.
Az esti sprint egyébkét nem mondhatom, hogy sikeres volt részemről tekintve, hogy 10 oldal után, kb. 10 perccel a kezdés után elaludtam a Kardok vihara felett. Így jár az, aki hajnalban kukorékol.... sebaj, majd csütörtökön!

Olvasott oldalak száma: 286
Összesen olvasott oldalak száma: 837
Befejezett könyvek: 3

Erre napra az volt a tervem, hogy eljussak a McGuire regény feléig, azzal a mennyiséggel rendkívül elégedett lettem volna. Reggel, bemelegítésnek a Kardok Viharából olvastam 15 oldalt.

Estére szomorúan konstatáltam, hogy nem gazán jutottam el az All the Little Lights feléig, sőt, a negyedét is alig sikerült kiolvasni. Valahogy nem ment, de azért 110 oldalt is így elolvastam. Valahogy nem sikerült ráéreznem a regény atmoszférájára, ne kérdezzétek miért.

Olvasott oldalak száma: 125
Összesen olvasott oldalak száma: 962
Befejezett könyvek: 3

Reggel folytattam ébredés utáni kávéval a kezemben a McGuire regényt. Még mindig nagyon fura a hangulata, nem tudom hová tenni, és a fő cselekményszálat se látom körvonalazódni ezen a ponton. Volt egy kreditem, így audiobookban is megvettem, így felváltva hallgattam és olvastam.
Annyit megállapítottam, hogy valami nagyon creepy dolog van a háttérben. Egyébként délután majdnem végig olvastam kisebb megszakításokkal, mégis olyan érzésem volt, hogy nem haladtam (ezt a napi olvasott oldalszám is bizonyítja), Valahogy melegben nem megy úgy az olvasás. Ettől függetlenül ma átléptem a csodás 1000-es határt, már ami az oldalszámokat illeti.

Olvasott oldalak száma: 150
Összesen olvasott oldalak száma: 1112
Befejezett könyvek: 3

Sok érdemleges nem törtnét ezen a napon, a helyemet változtatva egész nap olvastam. Délután hol esett, hol kisütött, így ingáztam a hintaágy és a nappali között. Viszont eközben kifejlesztettem a tökéletes lazítást: hangoskönyv + sudoku. Egész délután elvoltam vele és tökéletesen kikapcsolt, ráadásul ennek segítségével befejeztem az All the Little Lights-ot. Úgy döntöttem, hogy utána már nem kezdek új könyvbe, hanem a  hátralévő időben igyekszem annyit haladni a Kardok Viharával, amennyit csak tudok. Ebben az esti kétszer félórás sprint is a segítségemre volt, ami alatt sikerült 70 oldalt elolvasnom.

Olvasott oldalak száma: 251
Összesen olvasott oldalak száma: 1363
Befejezett könyvek: 4

Az utolsó napot nagyon lazára vettem, többnyire azért, mert beütött a hőség, hőségben pedig egyszerűen képtelen vagyok olvasni. Nem tudom, mi ez nálam, de tavaly is így jártam. Mivel új könyvbe már nem kezdtem, így a Kardok viharát folytattam, de nem haladtam vele sokat. Egyébként elégedett vagyok a héttel, jól teljesítettem, a magamnak kitűzött célokat sikerült teljesítenem.

Olvasott oldalak száma: 64
Összesen olvasott oldalak száma: 1427
Befejezett könyvek: 4

Összességében 4 könyvet fejeztem be, és majdnem 1500 oldalt olvastam, ami az utóbbi időkhöz képest kimondottan soknak számít. A sprintek is sokat segítettek (főleg az, amit átaludtam...).
A résztvevőknek itt is köszönöm, hogy velünk tartottak és csak remélni tudom, hogy jól éreztétek magatokat. Jövőre ugyanitt várunk mindenkit a IV. fordulóban!

A résztvevők beszámolói:
Bibi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)