Ugrás a fő tartalomra

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)


A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe.
De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket.
A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek.
Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják. 
(A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!)

Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyon szerettem a Night Schoolt (magyar fordítása: A cimmeria titka), és kimondottan vártam a folytatást.


Kiderült, Allie mit is keres a Cimmeria Akadémián, de ez nem teszi egyszerűbbé a helyzetét.
A tűz utáni újjáépítés az iskolában sem változtat túl sok mindenen. A bonyodalmak ugyanúgy jelen vannak, az ellenség is a régi, sőt , ha lehet, még fenyegetőbb, mint eddig. 
Vajon Allie bírja a rá nehezedő új terheket?

Kicsit az volt az érzésem, hogy az a rész a "nagy csend" a vihar - a 3. rész - előtt . Bár elég sok háttér-információt kaptunk és sok dolog kiderült, olyan nagy volumenű dolgok nem történnek, mint az első részben és a fő cselekmény sem halad annyit előre.
Inkább a részletekre ment rá az írónő, meg a végén a 3. rész bevezetésére. 10% volt még hátra a könyvből, már azt hittem, hogy semmi nem is történik, és akkor dobta be a tartalékait, amit egyébként sajnálok. Mármint azt, hogy a végére hagyta mindet, illetve, hogy ennyire a végére.
A könyv többi részében Allie beilleszkedésén volt a hangsúly, meg a fejlődésén. Mióta rájött, hogy ki miatt is került ő abba az iskolában, az egész élete megváltozott. Azzal, hogy bekerült a Night School tagjai közé, hatalmas kihívásokkal került szembe, mind fizikai, mind lelki téren.
Kondícióban fel kellett zárkóznia a többiekhez, ahogyan önvédelmi technikákból is, sok egyéb más mellett.
Ehhez kapott egy rettentően idegesítő, azonban mégis baromi vicces társat, a 13 éves szuperdiák, Zoe személyében. Mint említettem, igazi kis idegesítő perszóna, de koránál fogva még naiv és tapasztalatlan, ami igencsak vicces helyzeteket és beszólásokat generált.
A másik kedvencem humor szempontjából Jo volt. Az első részben nagyon sok mindenen ment keresztül, de megmaradt egy hebrencs, bolondos lánynak, aki végig vevő volt a poénokra és ő is szolgáltatta őket nagy számban. Azonban a sors, meg a gonoszok ebben a részben sem kímélték.
Ha már így végigvettem a lányokat, meg kell említenem a pasi frontot is.
Van ugyebár a két fő hímünk Carter és Sylvain.
Carter Allie szíve csücske és vica versa, azonban a lány "előléptetése" kicsit belekavar a kettejüket körülvevő paradicsomi állapotokba, de ez szinte borítékolható volt, tekintve, hogy sorozattoknál bevett szokás, hogy ha a fő páros az első részben összejön, akkor a másodikban általában féltékenységből kiindulva vagy egyéb okból kifolyólag mosolyszünet van.
Az az igazság, hogy bajban vagyok ezzel a két szépfiúval.
Az első részben Carter vitte a pálmát egyértelműen, az arról szóló bejegyzésemben részletesen kifejtettem, hogy miért. Ebben a részben azonban valahogy Sylvain jobban beférkőzött a szívembe, annak ellenére, amit Allie-vel tett a kezdetek kezdetén. Azóta nagyon sokat változott előnyére, többször is megmentette a lány életét és teljesen egyértelmű, hogy nem közömbös iránta. Ellentétben Carterrel, aki hátrányára változott, sokkal merevebb (értsd helyesen), uralkodóbb lett. 
De természetesen nem csak Allie szerelmi dolgairól szólt a könyv. Itt - ott esett szó Nathanielről is, igaz nem sokat mutatta magát a történet során, sőt, személyesen nem is tisztelte meg az iskolát, csak a csatlósaival találkozhattunk, de az is bőven elég volt. Főleg a beépített ember nyomozásával volt elfoglalva mindenki, igaz, egyenlőre még nem derült fény a kilétére. Ennek kiderítésére szolgált az a jó kis kérdezz - felelek, amit a Night School tagjai kaptak feladatként, és igencsak szaftos kis részleteket hozott felszínre egyesek életével kapcsolatosan és jó pár bonyodalmat okozott. Arról nem is beszélve, hogy nem maradt szereplő, akire ne aggattam volna rá az áruló jelzőt. De tényleg mindenkit meggyanúsítottam olvasás közben, viszont még így sem tudom, hogy ki a tégla. Gondolom az ő kilétének leleplezését is a harmadik részre tartogatja az írónő drága.
A már érintett utolsó kb. 10% esemény teli mivolta is nagy plusz pont, bár kár hogy ennyire a végére tartogatta. Viszont, azért meg haragszom az írónőre, amit a végén a tett. Haragszom is rá és díjazom is egyben. Tudom, hogy ez így elég kicsavartan hangzik, de ez van.
A vége nem függővég, de ez nem jelenti az, hogy nem várom nagyon a harmadik részt, ami Fracture címmel jelenik meg, ha minden igaz, akkor idén ősszel. Nagyon sok szál vár még felgöngyölítésre.
Jajj és a lényeget kihagytam. Én is akarok éjjeli teniszt játszani, úgy, ahogy a szereplők játszották a könyvben. Az a lényege, hogy mint a neve is mutatja, meglepően éjjel játsszák tök sötétben, csak a pálya széle, a háló, az ütők és a labda vannak kivilágítva. Semmi lámpa nem ég, csak a kivilágított eszközökre támaszkodhatnak. Mekkora buli lehet már? Ha valaki szervez ilyet, szóljon, megyek :)
Summa summarum jó kis sorozat ez, nem is értem miért nem örvend nagyobb népszerűségnek.
A sorozat első része itthon is megjelent A cimmeria titka címmel. Tessék megvenni, kikölcsönözni, kölcsönkérni és olvasni, mert jó! :)

Megjegyzések

  1. Angolul olvastad vagy már magyarul is megjelent?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Angolul. A magyar megjelenésről még nem hallottam semmit.

      Törlés
    2. légyszi, írj, ha megjelenik a második rész is magyarul!rohannék megvenni köszi!

      Törlés
    3. Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem nem fog megjelenni. 2016-ban biztos nem, de szerintem a későbbiekben sem várható. Ha mégis lesz hír, azt biztos, hogy kiírom a blogra.

      Törlés
  2. Van valami hír a 2.rész magyar nyelvű megjelenéséről?

    VálaszTörlés
  3. Miért a 2 már megjelent angolul???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Énn!

      Pont egy hozzászólással feljebb írtam, hogy sajnos még mindig nincs semmi hír a magyar megjelenésről.

      Törlés
  4. De én azt kérdeztem, hogy "...a 2 már megjelent angolul?"
    Elég lett volna egy sima igen is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elnézést kérek, elnéztem, azt hittem, a magyar megjelenést kérdezed. Megjelent igen, a második rész januárban jött ki, sőt már a 3. rész is megjelent augusztusban.

      Törlés
  5. Szia!
    Nem tudod ,hogy lehet akár angolul megszerezni a második kötetet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A Bookdepository oldaláról meg tudod rendelni normál könyvformátumban, az amazonról meg e-könyv formátumban.

      Törlés
  6. Hello! Kb. mikor lesz magyarul?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnos nem tudom, mert a kiadó oldalán semmi erre utaló jel nincs. Mindenesetre rákérdeztem náluk emailben. Ha kapok valami választ, megírom.

      Törlés
  7. Szia!
    Van már valami hír a 2. rész megjelenéséről?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnos még mindig semmi. Többször is írtam emailt a kiadónak, de választ nem kaptam egyikre sem, úgyhogy marad a várakozás.

      Törlés
  8. Sziaaa!!!
    Komolyan, még mindig nem jelent meg a 2. rész magyarul??
    Már több mint 1 éve vááárooom. :((((((
    Vááááááááááááá remélem hamar kiadjáááák

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen, sajnos a helyzet még változatlan. Egyelőre semmi nyoma a kiadónál a 2. résznek. Bevallom, nem sok reményt fűzök már hozzá, hogy egyáltalán folytatják. :((

      Törlés
  9. A csudába!!
    Én nem vagyok olyan jó angolos,hogy el tudjam olvasni így...Mit csináljak??Nem tudok sec pec alatt megtanulni angolul!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El kell kezdeni "rágni" a kiadó fülét, hátha látják, hogy sokan várják, és talán akkor megfontolják a folytatást. Én próbálkoztam náluk érdeklődni, de figyelemre sem méltattak, még válaszolni sem voltak hajlandóak. Egy próbát szerintem megér, írj nekik, hátha neked válaszolnak.

      Törlés
  10. Szia!
    Még mindig semmi hír a második részről?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnos még mindig semmi biztató. Teljesen halott a kiadó weboldala és facebook oldala is, semmilyen megkeresésre nem reagálnak...

      Törlés
  11. még mindig nincs kiadva?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig, és a kiadó azt mondta, idén nem is lesz. Talán a jövő évi tervükbe bekerül. Türelmet kértek...

      Törlés
  12. utálom ,hogy magyar vagyok ,azt ,hogy nem értek más nyelven amikor úgy elolvasnám a folytatásokat!
    miért nem születtem angolnak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, én sem egyik napról a másikra tanultam meg angolul, sőt a mai napig van még tanulnivalóm bőven. De megéri belefektetni az időt.
      Egyébként, ha mondasz nekem néhány kritériumot, hogy mit szeretsz olvasni, szívesen ajánlok neked könyveket, amikkel elütheted az időt a második rész megjelenéséig! :)

      Törlés
  13. Amikor végeztem a Cimmeria-titkával és láttam a sok elkeseredett rajongói levelet amiben a második rész magyar kiadásának dátumáról értdeklődtek, gondoltam hogy erre még bizony egy jó darabig várnunk kell. Annyi könyvel jártam már így, hogy az első rész kijött de a többinek meg nem csinálták meg a fordítását....úgyhogy betelt a pohár, gondoltam magamban, ha minden egyes mondatnál szótárazni kell, én akkor is elkezdem olvasni angolul. Igazából nem vagyok az az angol zseni de a közép szintű tudásommal, már az első pár oldal után egészen élvezhetővé vált a dolog. Aztán egy idő után már észre sem vettem hogy angolul olvasok. Öszességében egyet értek Nancy véleményével, ez tényleg kevésbé volt eseménydús, ám annál érdekesebb dolgokat tudtunk meg a cimmeriai diákokról, az ott folyó eseményekről, hagyományokról és persze Allie-ről és családi vonatkozásáról. Úgy látszik az írónő elérte a célját, mert én is átpártoltam Sylvianhez. A vége tényleg nagyon izgi volt de annyira a végén volt hogy szinte fel sem tudtam fogni, nem is tudatosult bennem hogy mi történt. Valahogy nem hagyott időt arra hogy megemészthessem a dolgokat, ezért is nem nagyon tudtam teljesen átérezni a végén kialakult helyzet súlyát. Én még a negatív szereplőkről is ejtenék pár szót: Zelazny hozza a formáját, tehát nekem még mindig ő az a tanár akinek egyetlen egy órájára se mernék beülni, és Katie Gilmore sem esett vissza az "akit egészen biztosan megtépnék hogyha a Cimmeria tanulója lennék" című listám első helyéről. ÚÚ nagyon kíváncsi vagyok hogy ki az áruló, konkrétan ötletem sincs de biztos olyan lesz akire egyáltalán nem számítanánk. Szóval nekem nagyon tettszett és külön élmény volt az eredeti nyelven olvasni, hozzáteszem ez volt az első angol nyelvű könyv amit elkezdtem, mert én is úgy voltam vele eddig hogy ááá én biztos egy mukkot sem értenék belőle. De! Hogyha volt is olyan szó aminek nem ismertem a jelentését, a szövegkörnyezetből nagyjából ki tudtam következtetni, és sok új szóval is bővült is a szókincsem. Szóval ne ijedjetek meg tőle, olvassátok! Ha eddig még nem olvastam volna, Nancy ajánlója után biztos hogy hozzákezdenék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nem vagyok egyedül a véleményemmel és nagyon köszönöm, hogy te is megírtad a saját gondolataidat! :)
      Kíváncsi leszek mit fogsz szólni az áruló személyéhez (én már tudom ki az). Ha esetleg van kedved és elérsz addig a sorozatban, majd írd meg! :)

      Törlés
  14. Szia:) nagyon tetszett az elso resz es hihetetlenul varom a masodikat. Olyan mintha egy film kozepen alltam volna meg, rengeteg kerdessel a fejemben. En is surgetnem a kiadot, szoval le tudnad irni hogy hol tudok neki irni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A cartaphilus kiadó honlapján (http://www.cartaphilus.hu/a-kiadorol) megtalálod az email címüket, amire írhatsz nekik. :)

      Törlés
  15. Köszönöm! És láttam hogy irtad hogy szivesen ajánlasz még könyveket. Esetleg a Cimmeriahoz hasonlót tudsz? Mert ez az izgalmas, feszultseggel teli mód és hogy igy fiatalokról szól es vannak benne szerelmi szálak ez nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez fogós kérdés. Talán Ally Carter Ha megtudnád, hogy szeretlek, meg kellene öljelek című 2 részes sorozata hasonló, ugyanúgy bentlakásos suliban játszódik, kémeket képeznek ki stb. Ami még ilyen izgalmas könyv, fiatalokról szól és van benne szerelmi szál is, az Sherry Gammontól a Szerethetetlen. Így hirtelen ezeket tudnám mondani.

      Törlés
  16. Írtam nekik és nem válaszolnak ami szomorú. És már kezdem feladni hogy valaha is elolvashassam magyarul. Az angolt meg nem merem bevállalni annyira nem megy jól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is több, mint egy év és 4 email után válaszoltak. Sajnos egyre kevesebb esélyt látok a magyar folytatásra, pedig megérdemelné a kiadást. :(

      Törlés
  17. Mar 2 eve varom h kiadjak es azt hittem en vagyok bena h nem talalom a folytatast de ezek szerint nem.. Es elszomorit h nem is lessz... Ez a konyv vitt engem ra h olvassak sajnalom h ha nem folytatjak :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, határozottan nem te vagy a béna, sajnos nem jelent még meg! A kiadói mézesmadzag ellenére, sajnos úgy látom, hogy nem is fogjuk tudni magyarul olvasni, ami kimondottan szomorú. :(

      Törlés
  18. Megjelent már magyarul a második része? (én még sehol sem láttam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem, és egyre kevesebb az esély rá, hogy valaha meg fog. :(

      Törlés
  19. Ez borzasztó... ez volt életem eddigi legjobb könyve, imádom és végre volt valami, ami számomra is testhezálló erre a kiadó tol ki velem azzal, hogy a második részt nem hajlandó lefordítani.... el vagyok keseredve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos egyre több sorozat marad félbe, ez ellen nem tudunk semmit tenni. Esetleg lehet írni a kiadónak, hátha...

      Törlés
  20. Tudsz még mondani jó szerelmi sorozatokat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!
      Ezt a sorozatot nem nevezném éppen romantikusnak, de, ha ehhez hasonlót szeretnél (amiben van akció és romantika is), akkor Ally Carter Cammie, a kaméleon c. sorozatát ajánlom. Tisztán romantikus YA, Stephanie Perkins bármelyik eddig megjelent könyve, Ava Dellaira: Kedves Halottak!, Jennifer E. Smith bármelyik regénye, Gayle Forman: Ha maradnék, Hová tűntél, Kicsit idősebbeknek való, New Adult romantikusok pl: Rebecca Donovan Csak Lélegezz! trilógiája, Jamie McGuire könyvei (Gyönyörű sorscsapás sorozat, Maddox testvérek sorozat), Abbi Glines könyvei, S.C Stephens: Esztelen trilógia, Katja Millay: Nyugalom tengere, K.A Tucker: Tíz apró lélegzet. Azt hiszem, így első körben ennyit ajánlanék. Remélem találsz köztük olyat, ami elnyeri a tetszésed!
      Kellemes olvasást!
      Nancy

      Törlés
  21. Még mindig nincs második rész???

    VálaszTörlés
  22. Most olvastam az első részt (nagyon tetszett). :) Kerestem a neten, hogy megvan-e a második része, de nem találtam.:( Esetleg tudsz valamit, hogy készülőben van-e a második rész magyarul vagy ne is álmodjak róla, hogy valaha is lesz magyarul a többi része?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem sok esély van rá, hogy kiadják, nem volt túlságosan nyereséges, amit sajnálok, mert nagyon jó kis sorozat.

      Törlés
    2. Tavaly írtam nekik, sajnos azt válaszolták, hogy a 2016-os tervben nincs benne...

      Törlés
  23. Szia. Mikor jon ki magyarul a 2-resze a konyvednek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon hízelgő, de sajnos nem az én könyvem :)) Ha az lenne, már kiadattam volna az egész sorozatot :)
      Viccet félretéve, szerintem nem fogják már kiadni, hacsak egy másik kiadó át nem veszi.

      Törlés
  24. Fantasztikus ez a könyv!!! Kicsit félek angolul elolvasni a további részeit dehát a fentiekből ítélve nem sok esély van arra hogy magyarul el tudjam olvasni..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, valóban fantasztikus és kötetről kötetre egyre csak jobb lesz! Az angolul olvasástól pedig ne félj, többen is írták már, hogy bele lehet jönni. Kezdésnek azt ajánlom, hogy az első részt olvasd újra angolul, így hozzászoksz a nyelvezetéhez, szókincséhez stb., mire a folytatáshoz érsz, és akkor már könnyebb lesz. :) Hidd el nekem, megéri nekiállni! ;))

      Törlés
    2. Oksi köszi :)

      Törlés
  25. Szia,2017ben sem fog megjelenni magyarul a 2. rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sajnos nem, sőt szerintem már egyáltalán nem is fog. Több, mint 5 éve jelent meg az első kötet, ha nagyon akarták volna, már folytatták volna. :(

      Törlés
  26. Szia!
    Tudom már régóta beszéltek róla hogy vajon ki fog e jönni a Cimmeria titka és látom azóta se jött ki... :(
    De érdekelne hogy Neked le van -e fordítva vagy hogy egy 7. osztályos tanuló belekezdjen -e ebbe a könyvbe angolul ( a másodikba mivel az elsőt már 2 éve kiolvastam és nagyon jó volt!)
    Meg érdekelne hogy a kiadót milyen e-mailen lehet zargatni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem, valóban nem jött ki a folytatás, sajnos elkaszálta a kiadó a sorozatot. :( Nekem eredeti nyelven, angolul vannak meg a könyvek.

      Az, hogy belekezdj- e angolul nagyban függ az angoltudásod szintjétől. Azt tudom ajánlani, hogy az amazon oldalán keress rá a könyvre, ott bele tudsz lapozni az angol nyelvű kiadásba. Ha az ott olvasott részletet megérted, a könyv többi részével sem lesz gondod, és nyugodtan belevághatsz. Nem szabad megijedni az ismeretlen szavaktól, meg kell próbálni szövegkörnyezetből kitalálni, és csak végső esetben érdemes szótárhoz nyúlni.

      A kiadóhoz email címet a honlapjukon találhatsz, (http://www.cartaphilus.hu) de én nem sok reményt fűzök hozzá, hogy pozitív lesz a válaszuk vagy hogy egyáltalán reagálnak.

      Üdv, Nancy

      Törlés
    2. Köszönöm szépen a válaszod!:)

      Törlés
  27. Szia!
    Én is olvastam a Cimmeria titkát, és én is nyomoztam egy csomót utána, hogy hol van a többi része. Aztán megtaláltam most ezt, és végre megértettem, hogy nem én vagyok ennyire béna. XD

    Igazából, most, hogy így mondtad a többieknek, amit kérdeztek, nekem már nincs is kérdésem, max. ugyanazokat tudnám feltenni tök fölöslegesen. Mindenesetre annyit még írok, hogy nagyon köszi, hogy ezt megírtad, mert így végre nem keresem tovább a különböző részeit. :)

    Vagyis mégis van egy kérdésem: Az angol kiadás (2.) nem található meg esetleg egy könyvtárban? Mert én sem vagyok egy jó angolos, és nem szeretném úgy megvenni, hogy nem igazán értem, s emiatt nem tudom élvezni.

    Előre is köszi a válaszod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, hogy csak most reagálok, de ez a nyamvadt blogger nem jelzi az új kommentek érkezését, hiába van beállítva :(

      Azt sajnos nem tudom, hogy a könyvtárban megtalálható - e angolul. Viszont neked is tudom ajánlani, hogy olvass bele az amazon oldalán. Ha azt a pár oldalt megérted, a könyv többi részével sem lesz gondod.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr