Ugrás a fő tartalomra

Múlt & Jövő - Összegzés (6)

Eljött az idő egy újabb összegzésre, de elég vegyes hangvételű lesz. Finoman szólva sem úgy alakultak a dolgaim június folyamán, ahogyan elterveztem, de tudjátok, ahogy a mondás tartja: ember tervez....

Szóval júniusban hivatalosan is rekordot döntöttem, csak éppen negatívat. Van ilyen. Nagyon reménykedtem benne, hogy a nyár első hónapja már a lazább időbeosztásról és a pihenésről fog szólni, de nagyon nem így lett. Annyira nem, hogy a legkevesebbet olvastam. Öröm az ürömben, hogy legalább az, amit olvastam, jó volt.

De lássuk, mi is az a pár könyv, ami sorra került. A nyár nálam általában a gigászi rendrakások időszaka, most sem volt ez másképp. Pakolás közben került a kezembe sok év után A kis herceg. Még aznap gyorsan újra is olvastam, annak ellenére, hogy nem volt betervezve.  Kevés az olyan regény, ami sokadszori újraolvasás alkalmával is ilyen hatással van az emberre. Nincs ezen mit szépíteni, megint megríkatott rendesen.

Közben még átnyúlt májusról az Angelfall-trilógia befejező része, az End of Days is, ami igencsak izgalmasra sikeredett. Aztán következett A marsi c. regény Andy Weirtől, amit hirtelen felindulásból rendeltem meg néhány héttel előtte. Nem sokat tudtam róla, de abban biztos voltam, hogy ez nekem kell. És mikor ezt érzem, általában nagyon jó könyveket szoktam kifogni. Ez most is bejött.

A marsi okozta érzések lecsengése után egy újabb érzelemgombócba ugrottam az Endgame személyében. A Night School befejező részét nem is tudom elmondani, hogy mennyire vártam. Ugyan kicsit "egyszerűen" lett vége, de mindenképpen emlékezetes lett, és tuti, hogy fogom még újraolvasni.

Végül a hónapban utolsónak az Árnyékok története következett Ward FTT sorozatából. Kicsit lassabban haladtam vele az elején, mert hozzá kellett szoknom az angol verzióhoz, be kellett azonosítani az angol kifejezéseket, amiket a magyarban már annyira megszoktam. Utána azonban már zökkenőmentes volt a dolog, és meg kell mondjam, érzelmekből itt sem volt hiány. Újfent meg kellett állapítanom, hogy Ward néha nagyon kegyetlen tud lenni, pedig már azt hittem, kinőtte ezt a tulajdonságát. Hát nem, ezt tökéletesen bebizonyította. De tetszett, hogy ilyen bevállalós volt, mert nem az a lagymatag, megszokott sztori kerekedett ki belőle, ráadásul az egyik kedvencem Rhage is sokat szerepelt.

Azt hiszem, ennyi lenne az olvasott könyvek sora (ha - ha). Bár ma elkezdtem egy új könyvet, azt inkább majd a júliushoz sorolom.

És, ha már július, lássuk a felhozatalt.
Elsőként a ma elkezdett Introduction befejezése a cél. Eddig nem rossz, de nem akarom elkiabálni.
Aztán szeretném a júniusra illetve, eredetileg májusra tervezett Nyrae Dawn regényt a Facade-et meg a The Knife of Letting Go-t és a No limits névre hallgató Lori Foster regényt sorra venni.


Ezek után jöhetnek azok, amiket eredetileg is júliusra terveztem. 
Végre szeretném kiolvasni Az útvesztőt, hogy meg tudjam nézni a filmet, ami már itt csücsül a polcomon. Jó lenne befejezni A beavatott trilógiát is, kíváncsi vagyok, miként végződik Tris és Négyes története a Hűséges c. regényben.


Végül van itt még egy Black Iris, amire tulajdonképpen a borítója miatt figyeltem fel. Remélem egy jó kis new adult sztori lesz és újabb kedvencet avathatok majd. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)