Ugrás a fő tartalomra

Sorozatok fogságában 3.

Valamelyik este olvasgattam a régebbi bejegyzéseimet, és szembetalálkoztam azokkal melyekben sorra vettem a már olvasott sorozataimat ( egyik, másik). Feléledt bennem a kíváncsiság, hogy vajon azóta mennyi új sorozathoz volt szerencsém. Úgyhogy elhatároztam, hogy megírom a 3. posztot és frissítem az első kettőt is. Íme a folytatás:



42) Heather Terrell: Fallen Angel

Miért kezdtem el olvasni? Angyalokról szól, nekem meg ez a faj a gyengém. A borítót már nem is említem...
Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Eléggé...

Miért olvastam tovább?  Nem olvastam tovább, bőven sok volt az első rész is.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 2 rész jelent meg Amerikában , én csak az elsőt olvastam.
Mióta olvasom?  2011
A sorozat átlagos pontszáma: 2

43) Meagan Spooner: Skylark
Miért kezdtem el olvasni? Mert fülszöveg alapján jónak tűnt,
Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Végül is nem, egynek elment.
Miért olvastam tovább? Nem olvastam tovább, és bár nem volt annyira rossz, nem is győzött meg, hogy folytassam.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig két rész jelent meg a trilógiából,  az elsőt olvastam is.
Mióta olvasom? 2011
A sorozat átlagos pontszáma: 3

44) Veronica Rossi: Under the Never Sky
Miért kezdtem el olvasni? Akkoriban kezdődött a disztópiás őrület, ez meg jónak tűnt.
Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Egyáltalán nem, nagyon tetszett.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam tovább, de tervezem.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? A trilógia mindhárom része megjelent már, abból egyet olvastam. 
Mióta olvasom? 2011.
A sorozat átlagos pontszáma: 5



45) Richelle Mead: Bloodlines
Miért kezdtem el olvasni? Mert Mead írta és mert Adrian az egyik főszereplő.
Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Természetesen nem. Imádom. Főleg Adriant.
Miért olvastam tovább? Mert nem lehet nem továbbolvasni.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Mind a 6 rész megjelent és mindegyiken túl is vagyok. Hiányozni fognak a szereplők! :(
Mióta olvasom? 2011.
A sorozat átlagos pontszáma: 5

46) Kelley Armstrong: Woman of the Otherworld
Miért kezdtem el olvasni? Mert szeretem Armstrong könyveit, és kíváncsi voltam, milyenek a felnőtt regényei.
Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Egyáltalán nem. Nagyon tetszett ez is.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de mindenképpen fogom. Tetszik a világ, amit megteremtett.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Ha jól tudom 13 résznél tart a sorozat, és ha emlékeim nem csalnak, nem is lesz több. Az elsőt olvastam, de idénre (2014) tervbe van véve minimum a 2. rész.
Mióta olvasom? 2012.
A sorozat átlagos pontszáma: 5

47) L.J. Smith: The Secret Circle
Miért kezdtem el olvasni? Mert a könyvekből készült filmsorozat nagyon bejött.
Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Sajnos Smith tett róla, hogy megbánjam.
Miért olvastam tovább? Dehogy olvastam tovább!
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Elég zavaros a helyzet. Az első 3 rész, ami Smith nevéhez fűződik, azon túl vagyok  Ezen kívül folytatták még a sorozatot, de azt már nem Smith írta, viszont ha minden igaz, most fog majd megjelenni az 5. rész, de azt már nem szándékozom olvasni, ahogy a negyediket sem.
Mióta olvasom? 2012.
A sorozat átlagos pontszáma: 2

48) Nalini Singh: Angyali vadász
Miért kezdtem el olvasni? Ódákat zengtek róla, azt mondták a Ward rajongóknak kötelező darab. Így nem volt más választásom. Meg hát angyalok...
Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Végül is nem, de nem nyűgözött le annyira.
Miért olvastam tovább? Bár még nem jutottam el a második részig, de ha lesz rá épp kedvem, akkor folytatom, mert érdekel mi lesz később a szereplőkkel.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Itthon, ha jól tudom 4 rész jelent meg, ebből az elsőhöz volt szerencsém. Külföldön eddig 6 rész van.
Mióta olvasom? 2012.
A sorozat átlagos pontszáma: 3

49) Michelle Hodkin: Mara Dyer

Miért kezdtem el olvasni? Beleszerettem a borítóba és nagyon jók voltak a megérzéseim.


Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Nem. Az egyik kedvenc ya fantasy könyvemmé vált.
Miért olvastam tovább? Mert kedvenc lett.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Kint mindhárom rész kijött, itthon elvileg egy, én mindhármat elolvastam már.
Mióta olvasom? 2012
A sorozat átlagos pontszáma: 5

50) Pittacus Lore: Lorieni Krónikák
Miért kezdtem el olvasni? Imádtam a filmet, úgyhogy muszáj volt könyves verzióval is megismerkedni.
Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Nem. Sok részlet volt benne, ami a filmből nem derült ki.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de tervezem.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Itthon, ha minden igaz 4 rész, kint augusztusban jelenik meg a 6. rész, én az első kettőt olvastam, de tervezem a többit is.
 Mióta olvasom? 2012
A sorozat átlagos pontszáma: 4

51) Holly Black: Curse Workers
Miért kezdtem el olvasni? Valaki (khm) rábeszélt. :)
Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Nem. Elszórakoztatott. 
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam tovább, de ami késik, nem múlik.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Trilógia. Külföldön mindhárom rész megjelent, nálunk még csak egy. Én az elsőt olvastam.
Mióta olvasom? 2012
A sorozat átlagos pontszáma: 4

52) Marissa Meyer: Holdbéli Krónikák
Miért kezdtem el olvasni? Fogalmam sincs.
Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Végül is nem, de nem is ragadott annyira magával.
Miért olvastam tovább? Nem olvastam tovább még. Majd, ha nagyon nem találok mást.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Itthon azt hiszem egy, külföldön 3 rész jelent meg, én egyet olvastam is.
Mióta olvasom? 2012
A sorozat átlagos pontszáma: 3

53) E.L. James: Fifty Shades
Miért kezdtem el olvasni? Bedőltem a felhajtásnak.
Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Kimondhatatlanul.
Miért olvastam tovább? Köszi, inkább kihagyom...
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 3 része van, ebből egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2012
A sorozat átlagos pontszáma: 2


54) Jackie Morse Kessler: Riders of the Apocalypse

Miért kezdtem el olvasni? Mert nagyon sok jót hallottam róla.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Dehogy is. Nagyon tetszett. Team Midnight! ;)
Miért olvastam tovább? Mert tetszett a fantasynak és a komoly témának ez a fura ötvözete.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam?Mind a 4 rész megjelent külföldön, Magyarországon még nem elérhető. Én az első két részt olvastam.
Mióta olvasom? 2012
A sorozat átlagos pontszáma: 5

55) C.J. Daugherty: Night School
Miért kezdtem el olvasni? Egyrészt fogadásból, másrészt a borító miatt. Igen, tudom, cover - whore vagyok a javából...
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem, sőt, kimondottan kellemesen csalódtam.
Miért olvastam tovább? Mert magába szippantott az egésznek a hangulata.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 5 rész jelent meg külföldön, itthon egy, én mind az ötöt olvastam. Kedvenc lett.
Mióta olvasom? 2012
A sorozat átlagos pontszáma: 4

56) Kami Garcia - Margaret Stohl: Caster Krónikák
Miért kezdtem el olvasni? Akkoriban YA fantasy korszakomat éltem.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Igen. Nagy csalódás volt.
Miért olvastam tovább? Nem olvastam tovább és nem is tervezem. Könnyes búcsút mondtunk egymásnak.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 4 rész jelent meg külföldön, a 4.rész a befejező kötet. Itthon, ha jól tudom 3 rész jelent meg eddig. Én az elsőt olvastam félig.
Mióta olvasom? 2012
A sorozat átlagos pontszáma: 2

57) Rebecca Donovan: Breathing trilógia
Miért kezdtem el olvasni? Őszintén szólva nem tudom már.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Egyáltalán nem, meglepően jó volt.
Miért olvastam tovább? Mert nagyon tetszett, hogy ilyen komoly témát ölelt fel és tett fogyaszthatóvá.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Mindhárom rész megjelent külföldön és mindegyiket olvastam. Itthon is elérhető már mindhárom rész.
Mióta olvasom? 2012
A sorozat átlagos pontszáma: 4

58) Jamie McGuire: Beautiful
Miért kezdtem el olvasni? Megtetszett a fülszövege.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Dehogy is, hála a jó égnek jó választásnak bizonyult.
Miért olvastam tovább? Annak ellenére, hogy sokan utálják, és a kedvelők táborába tartozom, így természetes volt, hogy tovább olvasom.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam?  Itthon is és külföldön is kettő + egy és azon túl is vagyok.
Mióta olvasom? 2012
A sorozat átlagos pontszáma: 4

59) Maggie Stiefvater: The Raven Cycle
Miért kezdtem el olvasni? Mert Maggie Stiefvater írta.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem, de nem ért fel nálam a korábbi könyveivel.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de fogom, mert azért érdekel.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig 3 külföldön és 2 itthon , és egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2012
A sorozat átlagos pontszáma: 3

60) Jennifer Estep: Mythos Academy

Miért kezdtem el olvasni? Vágytam valami jó kis fantasyra.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem. Egész jó volt.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de tervbe van, mert tudni akarom mi lett a szereplőkkel.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig 6 része van. Én egyet olvastam. Itthon még nem elérhető.
Mióta olvasom? 2012
A sorozat átlagos pontszáma: 4

61) Nyara Dawn: What a Boy Wants
Miért kezdtem el olvasni? Kíváncsi lettem rá, miután sokszor találkoztam az értékelésével.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem, könnyed kis könyv.
Miért olvastam tovább? Mert tetszett annyira, hogy a folytatását elővegyem, amikor valami gyors, könnyed olvasmányra vágyom.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig két részes, mindkettőt olvastam.
Mióta olvasom? 2012
A sorozat átlagos pontszáma: 4


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)