Ugrás a fő tartalomra

Cecily von Ziegesar : Hot girl

"Az immár nálunk is jelentős rajongótáborral rendelkező Bad Girl könyvek egyik kulcsszereplője, a cserfes és dögös kis Jenny Humphrey otthagyja a Constance Billard-ot, és egy New York környéki elit középsuliban, a Waverlyben folytatja tanulmányait, ahol a gazdag diákok sorában jó pasikkal, kellőképpen öntelt csajokkal, és mindenekelőtt zaftos és kegyetlen pletykákkal találja szemben magát. Nem elég, hogy új szobatársai Callie és Brett halálosan féltékenyek rá, a Waverlyben ha az embert rajtakapják, fegyelmi bizottság elé kerülhet, de Jenny így is bármit bevállalna, hogy ő legyen a suli istennője, az igazi, az egyetlen, a „Hot Girl”. Akik ismerik Cecily von Ziegesar Bad Girl sorozatát, imádni fogják a most induló Hot Girl-t, amelyben a The New York Times bestsellerlistájának kedvelt írónője még több pletykával, még több kavarással, még több partizással és csillogással kápráztatja el olvasóit."


A szintén von Ziegesar által írt Bad Girl könyvekből készült Gossip Girl filmsorozatban csíptem Jennyt. Vagány, bevállalós. Tudom, tudom. Csak egy felszínes hatalommániás, gátlástalanul törtető kiscsaj. De, akkor is. Megtestesíti mindazt, ami én soha nem voltam és nem is leszek.
Szóval , mikor megtudtam, hogy az írónő az ő főszereplésével írta meg a Bad Girl - spin-off sorozatát, kíváncsi lettem.
Jenny Humphrey egy elit bentlakásos magániskolában folytatja tanulmányait. Minden vágya, hogy az előző iskolájában megismert nyafka, pityergő, kis hülye benyomását keltő régi Jennyt maga mögött hagyja, és tiszta lappal indulva végre megmutathassa az új Jennyt, aki a legmenőbb csaj címére pályázik. Ez már az első nap problémákba ütközik, hiszen szobatársnak kikapja a jelenlegi 2 legmenőbb csajt, Brettet és Callie-t. A félig régi, félig új Jenny hirtelen az elit pletykák és balhék sűrűjében találja magát.
Mivel már volt szerencsém a Bad Girl néhány részéhez, körülbelül tudtam, hogy mire számíthatok, ha kézbe veszem ezt a könyvet. Nagynevű ruhatervezők ruhadarabjai, márkás parfümök nevei stb. röpködtek a könyvben ide-oda, sokról, bevallom őszintén még nem is hallottam. (Gigit itt szeretném figyelmeztetni, hogy kézbe ne vegye , mert 2 oldal után a fala fogja kaparni) De ez persze elnézhető, hiszen New Yorkról van szó, a gazdagok világáról van szó, elkényeztetett tinikről van szó. Mellékesen jegyezném meg, hogy ha az elit valójában is ilyen, örülök, hogy nem kerültem eddig a közelükbe. :) Kizárólag csak a pletykákkal (ki, kivel, hol, hogyan, mikor, miért és hányszor) , és egymás túlöltözésével voltak elfoglalva.
A filmbeli Jenny jóval durvább volt, mint a könyvbeli, de sebaj. Ha jól olvastam külföldön a 10 résznél jár a könyvsorozat, úgyhogy van még ideje zülleni.:)
Nálunk a 2 . résznél elakadt a kiadás, hogy miért azt nem tudom. Nekem egyértelműen jobban tetszett, mint a Bad Girl. Maga környezet, meg a helyszín szimpatikusabb volt. Talán azért, mert mindig is szerettem volna kipróbálni a koleszos létet, de nem volt rá alkalmam. Ami még eszembe ötlött olvasás közben és kijegyzeteltem magamnak,az az, hogy egy magyar - magyar szótárat, vagy egy szómagyarázatot mellékelhettek volna. Volt olyan szó, amiről még most sem tudom, hogy mit akart jelenteni.Gondolom ez abból fakad, hogy nem én vagyok a célközönség, és nem vagyok teljesen tisztába a mai szlenggel.Odanyomnám egy kb. 10-12 évvel fiatalabb kezébe és azonnal, csípőből mondaná, hogy mi mit jelent.De annyira nem zavart a dolog. A történetet enélkül is sikerült feldolgoznom magamban. Magunk között szólva nem esett nehezemre, mert nem kimondottan volt magvas.
De hát 40 fokban, a medence mellett nem is igen képes mást befogadni az agyam.Erre viszont tökéletes volt a könyv.

Értékelés:

Megjegyzések

  1. Én bírtam Jenny sztoriját, bár a magyar kiadás nyomtatási hibás lett, és ez bosszantott kicsit :S De strandra tényleg kiváló kötet :) A második rész után viszont én vártam volna még folytatást, de magyarul nem jött semmi :(

    VálaszTörlés
  2. Hát igen. Tényleg tele volt nyomtatási hibákkal. A második rész meg tele van értelmetlen mondatokkal... :( Ennek ellenére jobban tetszik, mint a Bad Girl sorozat.:)
    Én is sajnálom, hogy nincs hír a folytatásokról, mert kíváncsi lennék mit tud még kihozni ebből a helyzetből a 4 lány. :)

    VálaszTörlés
  3. Láttam a tescoban 500 forintra leárazva. De nem hozztam el. Amúgy eddig nem is jöttem rá, hogy a GG- Jenny a hot girl-ben van bene. Amúgya GG megjelent magyarúl könyvben?
    Légy szíves ha van időd majd szavaz itt: http://molly.hu/polcok/szavazas

    VálaszTörlés
  4. @Mary Alexa Drown : Igen, már megjelent. Azt hiszem a 8. rész körül tart a gossip girl könyvsorozat itthon, Bad Girl címmel.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)