Ugrás a fő tartalomra

Múlt & Jövő - Összegzés (60)

Elérkeztünk hát az év utolsó összegzéséhez is. Nagyjából sikerült tartanom magam a decemberi tervekhez, sikeresen teljesítettem a várólista csökkentést is, aminek kimondottan örültem. Sok évig nem sikerült, de most ki tudtam olvasni a 12 listán szereplő könyvet.


Terveimhez híven először az If You Stayt fejeztem be, ami meglepően jó volt. Nem az mondom, hogy tökéletes, mivel a vége elég összecsapott hatást nyújtott, de összességében elszórakoztatott. Iszonyat régen ült már a listámon, egészen konkrétan 2013 óta, így örülök, hogy végre elolvastam. 

Közben elkezdtem, illetve folytattam a karácsonyi hangolódást Tom Fletcher Christmasaurus című meséjével. Audiobookban hallgattam, és rettenetesen jó élmény volt. A felolvasó, Paul Shelley valami fantasztikus színes hangrepertoárral adta elő a történetet, kezdve a koboldok énekétől egészen a Christmasaurus morgásáig. A történet is aranyos, kis karácsonyi sztori az elfogadásról.

Utána kiválasztottam az utolsó várólista csökkentős könyvemet, a What Waits in the Watert, ami egy YA thriller, de a gyengébb fajtából. Viszonylag könnyedén ki lehetett találni a gonosz személyét, a dráma része is tipikusan tinikre jellemző volt, de nem épp pozitív értelemben. Sajnos szerkezetileg sem volt az igazi, volt benne néhány bukfenc. Az írónő másik regénye, az erdős az jobban tetszett, de legalább sikerült vele teljesítenem a kihívást, ezért már megérte elolvasni.

A hónap folyamán még újraolvastam a The Boy Who Sneaks in my Bedroom Windowt, ami sokadszorra, minden hibájával együtt aranyos volt, bár a realitástól még mindig baromi messze áll. De ez ennek a könyvnek az esetében nem igazán érdekel.

Végül végre megjelent a The Scarab Beetle sorozat 6.része kb. 3 év után. Nagyon vártam már Kayli és a fiúk kalandjainak folytatását, bár bevallom, ennyi idő után erősen kellett gondolkodnom, hol is maradt abba a történet.

Forrás: photos.com

Megpróbálom a Tempestet még idén befejezni, bár sok esélyt nem látok rá.
Ha sikerül, meg, ha nem, akkor is olvasni fogom januárban a most elmaradt A.L. Jackson regényt, illetve Abstractelf karácsonyi ajándékát, a Poles apartot. 




 Jó lenne még sort keríteni Matt Haig regényére, a Karácsony apó és a csokitojásra, ami szintén a fa alatt lapult.  Illetve, lehet, hogy Ward könyvét is elkezdem, ha már megvettem, jobb túlesni rajta (igen, jól érzitek, a kiválasztottban szereplő páros nem a kedvencem...).
Ha ezt mind sikerül elolvasnom, akkor igencsak erősen kezdődik majd az év.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)