figyelmeztetés

A leírások olyan dolgokat is tartalmazhatnak, amik előrevetítik a könyvek történetének alakulását. Próbáltam minél kevesebb konkrétumot elárulni, de nem mindig sikerült, úgyhogy óvatosan olvassa, aki nem akarja előre tudni mi történik a könyvben.


2013. július 9., kedd

Szolgálati közlemény

Visszakerült a zenelejátszó az oldalra. (Látod, Loki? Kérésed számomra parancs :D) A lap tetején indíthatjátok el, hogy egy kis zenei aláfestés is legyen az olvasáshoz :)
A technikai gondok elhárításáért hatalmas köszönet jár Giginek. Ha te nem vagy, azok a nyomorék kis kódok kifogtak volna rajtam :))

Remélem találtok nektek tetsző muzsikát :) 

További jó, zenében gazdag olvasást mindenkinek!


4 megjegyzés:

  1. Ohóóó, most a blogodhoz ragadtam :))) Csak végigfutott a szemem a listán, és fansikkantások sora hagyta el a számat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3
      Ha ez megnyugtat, én is ideragadtam xD Azóta itt hallgatok zenét xD

      Törlés
  2. Jujj, de nagyon profi! Én is akarok egy ilyet! :) Ideragadok én is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik.:D Tök egyszerű egyébként, nem is értem hogy miért csak most találtam rá. Seperc alatt össze lehet dobni és még regisztrálni sem kell hozzá :D

      Törlés

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)