Ugrás a fő tartalomra

Függő vagy?

Valamelyik nap találtam az egyik külföldi blogger oldalán egy nagyon édes kis bejegyzést arról , hogy mi a10 jele annak, hogy könyvfüggő vagy. Úgy gondoltam, hogy két értékelés között megosztom veletek is. Nem árt, ha tudjuk a jeleket...:)) Bár szerintem nekünk, könyves bloggereknek már mindegy, mi már elvesztünk. :))

Szóval a 10 árulkodó jel:


1) Az alapján választasz magadnak táskát, hogy hány könyvet tudsz belepréselni.

2) A csomagküldő szolgálat futára már név szerint ismer.

3) A családod már nem hajlandó könyvet venni neked, mert nem akarják támogatni ezt a szokásodat.

4) Több példányod is van ugyanabból a könyvből.

5) Szoktál könyvekről álmodni ( hogy megveszed őket, hogy találkozol az írójukkal....)
6) Akárhová mész, mindig viszel magaddal legalább egy könyvet. Még akkor is, ha csak kiugrasz a közértbe.

7) Általában te segítesz a  könyvesboltban a vásárlóknak, mert többet tudsz a könyvekről, mint a személyzet.

8) Híres vagy arról, hogy kihagyod a családi eseményeket, meg a baráti összejöveteleket, mert képtelen vagy abbahagyni az olvasást.

9) A lakásod minden szobájában vannak könyvek.

10) Ha 8 km-es körzetedben van egy könyvesbolt, úgy vonzódsz hozzá, mint mágnes a vashoz.


Bevallom a 10 -ből 6 teljesen igaz rám.... :) Na , de elő a farbával kommentben. Ti függők vagytok? :)

Megjegyzések

  1. Sosem indulok el könyv nélkül, és a táskát is úgy választom hogy beleférjenek és azt hiszem a könyvesboltokat is vonzom. Vannak néhány könyvből otthon többféle kiadás is, bár én inkább a könyvsorozatok rabja vagyok :D De azért ezek eléggé árulkodó jelek, meg az is hogy mindenhol van könyvem a lakásban ^^

    VálaszTörlés
  2. Ó, ó, ezek szerint én is függő vagyok, bár igazából már régóta sejtettem.:D Nálam is 6 állítás bizonyult igaznak. (egyébként legutóbb épp azért vettem kisebb táskát, hogy csak 1 könyv férhessen bele, mert már így is állandóan fáj a vállam a súlyoktól.:))

    VálaszTörlés
  3. -táskát csakis akkorát, hogy minimum két könyv elférjen benne
    -a csomagküldők már tudják, melyik az én csengőm
    -a családom eddig sem vett könyvet, mindig én veszem

    a négyes nem igaz rám, az ötös sem, a hetes sem

    -sosem indulok el könyv nélkül
    -simán kihagynám a családi eseményeket, de ebből sértődés lenne. ehelyett oda is viszek könyvet, vagy az ottani választékból szemezgetek.
    -mindenhol van könyv, amerre csak járok a lakásban
    -vonzódok, mindent felderítek, és visszajárok.

    10/7 - ez nagyon gáz.:D

    VálaszTörlés
  4. Hm, én meg lehet annyira nem is vagyok, mert csak 4 igaz rám?! ;)

    VálaszTörlés
  5. Rám hat pont igaz :D (1-3,6,9-10)
    Táskát az alapján választok, hogy vész esetére két kötet beleférjen (hátha kivégeznék egyet, akkor kell a pótlás), mindenhol tárolok könyvet, és mindenhova viszek is magammal (ez a minimum) ;) Azt nem írták, hány pontnak kell teljesülnie hozzá, hogy az ember könyvmolynak nevezhesse magát? :D

    VálaszTörlés
  6. Én szerintem az vagyok. Évek óta nem veszek ruhát, bérletet sem, csakhogy könyvre maradjon pénz. Nincs olyan nap amikor ne nézném meg a könyv kiadók oldalait. Ha megjelenik egy kedvenc általában azon a héten meg is rendelem. Szerencsére anyukám is könyvmoly, így ő nem szólna bele ebbe, tesómat meg nem érdeklik a könyvek. Könyvesboltba egyébként nem járok, online boltokat jobban szeretem. :)

    VálaszTörlés
  7. @zakkant na igen, a könyvsorozatok... :D Az már egy másik függőség, de ismerem :D én is abban szenvedek :D

    @Szanik Pont a mostani hétvégén megyek új táskát venni. Majd beszámolok, hogy mi alapján választottam :))

    @Nima A családom épp tegnap közölte, hogy ne vegyek már több könyvet, mert lassan leszakad az emelet :)
    Egyébként meg nem annyira gáz a 10/7. :D

    @Mónika Ami késik, nem múlik ;)

    @FFG De, megnéztem, ha már egy igaz rád, akkor is esélyes, hogy függő vagy :D

    @elhaym Eddig én is az online boltokat részesítettem előnyben, de most már csak az angol nyelvűeket veszem így, a többit könyvesboltban szerzem be :)

    VálaszTörlés
  8. Igaz: 1-4-5-7-9-10. Nekem is hat:)
    Amíg futárral rendeltem, addig név szerint ismert, úgyhogy tkp. inkább hét:D

    VálaszTörlés
  9. @Amadea Nagyon úgy néz ki, hogy a 10-ből 5-6-7 az átlag :D

    VálaszTörlés
  10. 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9 egyértelműen, a többi alakulóban.
    A könyvesbolt talán csak azért nem, mert könyvtárban dolgozom, plusz netről rengeteget rendelek.

    VálaszTörlés
  11. Nancy: Könyvesbolt nekem drága. Sajnos spórolni kell. :(

    VálaszTörlés
  12. Azt hiszem, kijelenthetem, hogy én is függő vagyok... Az a menthetetlen fajta :D

    VálaszTörlés
  13. @gretty Csak így tovább :)

    @elhaym Nálam is költségcsökkentés van jelenleg, mert túl sok a felhalmozott könyvem, előbb azokkal kell végeznem.:)

    @Wee Ezért dicséret jár :))

    VálaszTörlés
  14. Nos, igaz, hogy ezek közül mindösszesen 6 igaz rám, de lenne +1 tünetem, ami asszem függővé tesz. Az évek során szinte tökéletesre fejlesztettem, hogy a megszokott útvonalakon sétálva, menet közben is könyvet olvasok. Megszokott útvonal alatt értem: buszmegállóból hazafelé vagy a munkahelyre battyogva. A család és a barátok szerint, - akik már számtalanszor lefüleltek - nem vagyok normális. A listád szerint viszont "csak" függő! ;)

    VálaszTörlés
  15. @Jaqomo Igen, ezt már többen mondták, hogy be kellene venni a jelek közé. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)