figyelmeztetés

A leírások olyan dolgokat is tartalmazhatnak, amik előrevetítik a könyvek történetének alakulását. Próbáltam minél kevesebb konkrétumot elárulni, de nem mindig sikerült, úgyhogy óvatosan olvassa, aki nem akarja előre tudni mi történik a könyvben.


2010. április 8., csütörtök

Díjazott lettem :)

Jelen alkalommal Mónikának köszönhetem a díjat. :) Jókor jött, mert elég nyomott volt a hangulatom, de ez valahogy felrázott egy kicsit. Éppen ezért duplán köszönöm!!! :)





Ami a díjjal járó "édes kötelesség":
  1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül. (kipipálva)
  2. A logót kirakom a blogomba. (kipipálva)
  3. A szabályzatot kirakom a blogomba.(kipipálva)
  4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet. (bár csak egynek megy tovább, de kipipálva:)
  5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba. (kipipálva)
  6. Megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam. (kipipálva)
  7. Betartom a szabályokat.(kipipálva)
Név: Nancy
Becenév: u.a.
Lakhely:  Budapest
Magasság: 161 cm
Névnap: egyelőre nem tudok Nancy névnapról, de a "hivatalos" nevem napja az januárban van.
Foglalkozása: jelenleg titkárnő, de nem ez a végzettségem
Testvérek:1
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol
Gyűjtemény: megőrülök a különleges szobanövényekért, meg persze könyvek, könyvek és könyvek:)
Cipőméret: 37
Iskola:  Már volt, jelenleg nincs, de még lesz :)
Évfolyam: -
Kedvenc tantárgyak: fősulin imádtam a pszichológiát
Hobbi: tudom, hogy sablon, de olvasás és mellé zene minden mennyiségben
Zsebpénz:  a fizetésem :)
Kívánság: az, hogy végre kialudhassam magam normálisan :)
Szeretne találkozni: Lenne egy - két ötletem... :)
Háziállatok: egy totálisan hebrencs, de egyébként imádni való golden retriever

Ja, és a lényeg. Kinek adom tovább? Mónikáéknak (tudom, hogy ők már megkapták egyszer, hiszen tőlük kaptam jómagam is, de akkor is megérdemelten kapják vissza) :)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy örülsz neki. :) (Ez kicsit furán hangzik, de akkor is így van. :))

    VálaszTörlés
  2. Ennek örülök. Mármint annak, hogy örülsz, hogy örülök. Na, ezt már nem lehet jobban megkavarni... :)

    VálaszTörlés

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)