Ugrás a fő tartalomra

Múlt & Jövő - Összegzés (55)

Eseménydús hónap volt ez a július könyves szempontból. Magamhoz képest sokat olvastam, readathonoztam is, szóval volt itt minden jó. Lássuk hát részletesen, mik is kerültek a kezembe.


Elsőként befejeztem a júniusban elkezdett Succubus Shadows-t. El sem hiszem, hogy már csak egy kötet van hátra a sorozatból. Nagyon kíváncsi vagyok, miként is végződik majd Georgina kálváriája. (Aztán lehet, hogy azt fogom kívánni, bárcsak ne tudtam volna meg...)

Ezután Anna Todd Before című könyvébe kezdtem, mert hajtott a kíváncsiság, de kb. 25 oldal után félretettem, mert halálosan idegesített. Ekkor nyúltam havi újdonságként Kaylee Ryan új regényéhez, a The Difference - hez.  Nagyon cuki romantikus, viszonylag drámamentes, igazi nyárra való limonádé. Akkor per pillanat nagyon jól esett olvasni, most viszont pont azon gondolkodtam, hogy miről is szólt, és csak nagy nehezen sikerült felidéznem. Nem volt egy maradandó cselekménye, tipikusan egyszer olvasós, de annak nagyon kellemes.

Közben a gyerekeknek az oviban elolvastam Csukás István Téli tücsök meséit. Bevallom korábban nem hallottam róla, de olvasás után oda - meg vissza voltam tőle. Dallamos szöveggel íródott, rövid fejezetes cuki mesék állatkákkal a főszerepben, egyszerűen imádtam.

A neten megint belefutottam egy vlogba, amiben előkerült Pierce Brown regénye, a Red Rising (Vörös lázadás), és a Ryan könyv után vágytam valami homlokegyenest más műfajra, így megvettem az első részt és elolvastam. Nem mondom, hogy eldobtam magam tőle, legalábbis az elejétől nem, ami betudható a masszív világfelépítésnek és a sok karakternek, viszont a második fele már nagyon tetszett, és határozott szándékomban áll folytatni a sorozatot. 

Közben megrendeltem a Csernobili imát is, de talán jó, ha 12 oldalt sikerült olvasnom belőle. Egy dolog volt nézni a sorozatot, és egy teljesen más dolog olvasni a történtekről. Nem egy gyorsan haladós könyv, bár a stílussal nincs gond, de a téma nem könnyű.

Aztán kezdődött a hetes könyves ámokfutás, a readathon, amin először Natasha Preston The Cellar című regénye került sorra. Na, az is egy nagyon beteg sztori volt, hasonló  Elizabeth Scott Living Dead Girl című művéhez, de az valahogy nagyobb hatással volt rám. Itt viszont tetszett, hogy beleláttunk a tettes fejébe, bár ettől nem értettem meg őt jobban, sőt.  
A vége viszont nekem nem jött be, túlságosan valótlan volt ez a befejezési mód, de lehet, hogy csak számomra.

Másnap Vivi Green Sing című debütáló, és azóta az egyetlen megjelent regényét olvastam ki egy nap alatt. Ez is olyan kis limonádé, de azért volt benne mélyebb tartalom is a sztárlét negatív oldaláról. Szóval egész jó volt.

Utána Sorensentől olvastam a The Certainty of Violet and Luke-ot, és imádtam. Annyira összetéveszthetetlenül Sorensen jegyeit viseli a szöveg, hogy az már ijesztő, de jó értelemben. Nagyon hamar visszazökkentem a történetbe, annak ellenére, hogy az előző részt 2016. decemberében olvastam, azaz lassan 3 éve.

Végül a Sötét elméket vettem kézbe, amivel sajnos nem haladtam olyan ütemben, ahogyan szerettem volna. Annak ellenére, hogy mennyien imádták, egyszerűen nem kapott el a sztori, egyelőre nálam közepeske, de a vége még javíthat ezen.

Forrás: www.thesecretobsession.com

Az augusztusi hónap első olvasmánya a Sötét elmék lesz, még kb. az egy harmada van hátra. Aztán rátérek végre a Csernobili imára és akkor csak arra fogok koncentrálni.

 Szeretném a Chasing Rivert is olvasni, K.A. Tuckertől, illetve a The Deal is már egy ideje listás.



Ha időm, és kedvem engedi, akkor folytatom a Vörös lázadást is, de ez még erősen bizonytalan, ahogyan az is, hogy mi lesz a havi újdonság.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)