Ugrás a fő tartalomra

Múlt & Jövő - Összegzés (31)

Üdv mindenkinek, így nyár derekán, egyenesen a pokolból. Azt hiszem, a nyári időjárásra eddig nem sok panaszunk lehet, kimaxoljuk a nyarat.

Azonban valahogy ez a meleg az én olvasási kedvemre nem hatott valami jó, sőt. Mondhatni borzalmasan. Nem volt kedvem a könyvet a kezemben tartani sem, ezért váltottam hangoskönyvre, de arra sem tudtam koncentrálni, így végül feladtam, és úgy döntöttem, hogy pihentetem a dolgot, 1-2 oldalakat olvastam. Ennek megfelelően baromi lassan haladtam, de nem bántam.


Azért így is sikerült egy - két könyvvel végeznem, igaz, korántsem annyival, mint terveztem. Ebbe az is belejátszott, hogy a read-a-thonunk átkerült augusztusra és ezzel együtt a júliusra betervezett könyvek nagy része is.

A tervezettnek megfelelően július első napján befejeztem a Just married-et. Kicsit olyan fanfic érzést hagyott maga után, igazi cselekményt csak nyomokban tartalmazott, mint bármiféle élelmiszer mogyorót, de lezárásnak megfelelt, és vicces is volt.

A következő olvasmányom az Ice Dogs lett, ami a Hear the Wolveshoz hasonlóan egy fiataloknak szóló túlélő regény. Bár igazából nem ez a tény döntött, mikor választottam, hanem az, hogy "kutyás" könyv, én meg imádom a kutyákat. 

Ezután vágytam egy olyan igazi jó new adult regényre, a Stone in the Sea pedig pont kapóra jött. Szinte az első oldalon instant imádat állt fent, ami nagyban köszönhető a kisvárosi környezetnek. Imádom azokat a regényeket, amik ilyesmi helyeken játszódnak. 

Utána belekezdtem abba a könyvben, amit egy vloggernél láttam, aki élete egyik legmeghatározóbb regényének titulálta Matt Haig The Humans (Én és az emberek) című művét. Több sem kellett, nekiálltam, de nagyon nehezen haladtam vele, emésztgetni kellett, mert a látszat és a felső rétegek ellenére nem egy egyszerű regény.

A hónap utolsó napján pedig elkezdtem a We were Liars-t (Hazudósok), de mindössze 9 oldalig jutottam benne.


A hónapot egyértelműen a readathon fogja meghatározni, amelyre a már júliusban is említett könyveket tervezem olvasni, de nem részletezném ismét, mert külön posztban is írtam róluk.

Ezen kívül arra gondoltam, hogy újraolvasós hónapot fogok tartani, és szeretett, számomra kedves regényeket fogok újra kezembe venni, hátha visszahozzák a kissé megcsappant olvasási kedvemet., ráadásul a readathon utáni levezetésnek is tökéletes lesz. Hogy mi kerül elő? Még nem tudom, attól függ, mihez lesz kedvem, de van jó pár könyv, ami szóba jöhet. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr