Ugrás a fő tartalomra

Élménybeszámoló a II. Nagy Nyári Readathonról

Idén már másodszorra rendeztük meg ezt olvasómaratont, és nem bántam meg. Nagyon jó volt a hangulat, jóval többen voltunk, mint tavaly ilyenkor, és mindenki örömmel mesélte, hogy mennyit tudott olvasni az egy hét alatt, amit nagyon jó volt hallani!

Lássuk, én hogyan éltem meg ezt az egy hetet. Folyamatosan jegyzeteltem magamnak a benyomásokat, igaz, nem olyan részletesen, mint tavaly, de egy átfogó képet így is ad. 


1. nap
Sajnos képtelen voltam fennmaradni az éjféli kezdésre, mert egész héten reggel hatra mentem dolgozni, így hulla fáradt voltam. Ezért reggel kezdtem meg az olvasást az ágyikóban, ami valljuk be, nagyon jól esett.

Az első benyomások elég vegyesek a We Were Liars-ról (Hazudósok), még nem igazán tudom hová tenni, de ahogy haladok előre, úgy érzem át egyre inkább a hangulatát, és tudom, hogy valami baromi nagy kavar van a háttérben, és nagyon érdekel, hogy mi lehet az a történés, amiről Cady nem tud. Ez hajt, úgyhogy viszonylag jól haladok vele, ami mondjuk azért sem meglepő, mert elég rövid a könyv.

1. nap olvasott oldalak száma: 160
Összesen olvasott oldalak száma: 160
Befejezett könyvek: 0

2. nap
Ma folytattam a hazudósokat. Nagyon piszkálta a fantáziámat, hogy mi lehet a csavar. Veszettebbnél veszettebb elméleteket dolgoztam ki, de egyik sem közelítette meg a valós befejezést. Megemelem a kalapom az írónő előtt. Nem a csavar miatt, hanem, amiért ilyen zseniálisan fel volt építve a regény, amit olvasás közben nem is annyira érzékel az ember, csak amikor a végén visszagondol az egész sztorira.
Ezzel egyébként befejeztem az első könyvet a héten. Yaaaay! Így rátértem a Fallen Too Far-ra, remélem, olyan igazi vérbeli nyári regény lesz. 
A befejezett könyv ellenére nem  sokat olvastam ma, valahogy nem ment.

2. nap olvasott oldalak száma: 88
Összesen olvasott oldalak száma: 248
Befejezett könyvek: 1

3.nap
Ma igen jól tudtam haladni a Fallen Too Farral, de mivel iszonyatosan meleg van, a hőség meg kikészít, így a nyugágyban fetrengés mellett hangoskönyvben hallgattam, és így is kellemes kikapcsolódás volt.
Olvastam ugyan már jobb new adult regényt, de nyári olvasmánynak tökéletes, tényleg olyan nyári hangulata van. Megfelelő medence parti olvasmány.

3. nap olvasott oldalak száma: 225
Összesen olvasott oldalak száma: 473
Befejezett könyvek: 1

4.nap
Mivel hajnalban három percenként áramszünet volt, aminek következtében nem nagyon tudtam aludni, így mit is csinálhattam volna helyette mást, mint olvastam. Sikerült is befejeznem a Fallen Too Fart. Be kell vallanom, hogy sokkal rosszabbra számítottam, az elején a főhős pasit nagyon utáltam, de a végére egészen kikupálódott, de kedvenc nem lett.
Reggel sem tudtam sokáig aludni, mert keletre néz a szobám egyik ablaka, ami azt jelenti, hogy kb. reggel 6-tól az ágyamat telibe süti a nap... Így felkeltem és olvastam, mégpedig a Becoming Raint. Remélem lesz olyan jó, mint a sorozat első része volt.

4. nap olvasott oldalak száma: 106
Összesen olvasott oldalak száma: 579
Befejezett könyvek: 2

5.nap
A helyzet változatlan, még mindig a hőség az úr, én meg még mindig lusta vagyok könyvet tartani a kezemben (note to self: jövőre hűvösebb időjárásra kell időzíteni a read-a-thont)
Így maradt a hangoskönyv, aminek az a hátránya, hogy jóval lassabban haladok, mert a felolvasók lassabban olvasnak, mint én, ráadásul, mivel éjjelente nem tudok aludni rendesen, így nappal néha belealszom a felolvasásba.
De azért jó lenne legalább a feléig eljutni a K.A.Tucker könyvnek.

Update: A két esti olvasó sprintnek köszönhetően egész jól haladtam, így sikerült a feléig eljutnom a könyvnek. A mai napi saját mini-challenge teljesítve!

5.nap olvasott oldalak száma: 144
Összesen olvasott oldalak száma: 723
Befejezett könyvek: 2

6.nap
Ismét a meleg, bár ez valószínűleg már nem meglepő. Viszont ez a 2-3 fokkal alacsonyabb meleg elég volt ahhoz, hogy végre újra képes legyek hosszabb ideig könyvet tartani a kezemben, és még nem is aludtam el rajta. Ez azt eredményezte, hogy sokat haladtam napközben és reményeim szerint ma befejezem a Becoming Raint, ami a 3. könyvem a héten.

Az esti sprint is jól sikerült, az első fél órás etapban 26, a második etapban 27 oldalt olvastam. A sprint után még maradt 21 oldalam, amit gyorsan akkor el is olvastam, így befejeztem a harmadik könyvet.

6. nap olvasott oldalak száma: 189
Összesen olvasott oldalak száma: 912
Befejezett könyvek: 3

7. nap
Máris vége? Úgy szaladt el ez a hét, mintha nem is lett volna. Az utolsó nap tiszteletére új könyvet kezdtem, Ian Harding (Ezra a Pretty Little Liars c. filmsorozatból) önéletrajzi könyvében mélyedtem el. Az esti utolsó nagy sprintnek köszönhetően  kb. 100 oldal híján el is olvastam. Már csak fél óra maradt a readathonból, de nem erőltetem a befejezést, már csak azért sem , mert végre megérkezett a hidegebb levegő és lehet normálisan aludni. Úgyhogy irány az ágy. Azt hiszem, így sem lehet okom panaszra, többet olvastam a héten, mint mostanában egy hónap alatt szoktam.

7. nap olvasott oldalak száma: 211
Összesen olvasott oldalak száma: 1123
Befejezett könyvek: 3 és egy 3/4

Így telt hát az olvasómaraton hete, ami alatt nagyon jól éreztem magam ismételten. Mivel a visszajelzések alapján igény van rá, így jövőre is megpróbáljuk megrendezni, sőt, többen jelezték, hogy jó lenne egy téli is, így az sem kizárt, hogy karácsony környékén is lesz egy. (Kit hülyítek? Már a részleteket is kidolgoztuk hozzá :D) Addig is olvassatok sokat és köszönjük, hogy velük tartottatok!

Beszámolók azoktól, akik velünk tartottak:
Abstractelf
Arwen5
Dorka
Pixy
Beatrice8
Bibi 1 & 2



Megjegyzések

  1. Te is olvastál egy jó adagot. ^^ A We were liarsre már nagyon kíváncsi vagyok, mindenki el van ájulva a csavartól. :D
    Télen már csak azért is jobb lesz, mert akkor nem lesz 40 fok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sikerült elég sokat teljesítenem, bevallom nem gondoltam volna, hogy ennyit fogok tudni haladni. :))

      A We were liars esetében nem is maga a csavar a legnagyobb dolog (bár egy kicsit az is), hanem inkább a csavar tükrében az egész sztori.

      Így van, télen nincs hőség, hanem forró csokival a kézben pokrócba csavarva a fotelben kényelmesen lehet olvasgatni. Imádom *.*

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr