Ugrás a fő tartalomra

Minden, ami nem könyv Tag

Abstractelf blogja ma lett 4 éves (Boldog szülinapooooot! 💝📦), ezt egy nem könyves tag kitöltésével ünnepelte, amire engem is meginvitált.
Lássuk hát a szempontokat!


1.) Nevezz meg egy rajzfilmet, amit szeretsz
A régebbiek közül nagyon szeretem a Hupikék törpikéket. Kiskorom óta mind a mai napig szívesen ülök le egy - egy epizód erejéig a tévé elé, sőt óvodás koromban öltöztem farsangon Törpillának is. :)
Az újabb animációsok közül imádom a Túl a sövényent (Hamiiiiiiiiiiii - nem lehet nem szeretni 😊), és A kis kedvencek titkos életét, de az Agymanók is közel áll hozzám.

2.) Mi a kedvenc dalod jelenleg?
Jelenleg nagyon rá vagyok cuppanva Miley Cyrus: Malibu című számára. Annyira jó nyári hangulata van, hogy szépen lassan teljesen a hatása alá kerültem. Ilyen még Rudimental James Arthurral  közösen készített új száma is a Sun Comes Up.

3.) Mit csinálsz órákon át, ami nem olvasás?
Általában igyekszem szintre hozni a filmsorozataimat. Ha épp nincs kedvem a sorozatokhoz, akkor kötök, bár ez a projekt kissé parkolópályára került. Szoktam szövegeket fordítani is angolról magyarra, csak, hogy ne kopjon annyira a tudásom, de van, hogy csak úgy vagyok, bambulok, zenét hallgatok és relaxálok (erre gyakran kerül sor).

4.)  Mondj valamit, amit szeretsz csinálni, és ami meglepné az olvasóidat.
Nem tudom mennyire meglepő, de szeretek jógázni. Jó pár évvel ezelőtt próbáltam először, és instant szerelem lett. Azóta is csinálom amennyire időm engedi, és ha sokáig kimarad az életemből, akkor kimondottan hiányzik.

5.) Mi a kedvenc szükségtelenül specifikus dolgod, amit tanulsz?
Folyamatosan igyekszem elsajátítani az újonnan megjelenő mesékkel kapcsolatos tudnivalókat, illetve különböző hajfonás technikákat tanulmányozok, mert ezekből sosem lehetek elég felkészült. 

6.) Mondj valami szokatlan dolgot, amire képes vagy
Végtelenül átlagos egyén vagyok, nincsenek ilyen különleges, szokatlan képességeim, de az átlagos dolgokat magabiztosan hozom. :)
Illetve talán ide sorolhatnánk azt, hogy képes vagyok hajnali négykor nekiállni olvasni. Most mit tudok tenni? Minden alkalmat ki kell használni az olvasásra.

7.) Mutass valamit, amit tavaly csináltál.
Újraparkettáztam meg kifestettem a szobámat. Fényképem viszont nincs róla, a szobám amúgy is tabu :)

8.) Mi a legújabb személyes projekted?
A jóga mellett elkezdtem a Pilates-szel ismerkedni, és eddig nagyon jó élményt nyújt, még akkor is, ha néha a tüdőmet kiköpöm az "edzés" végére. (és közben is) Remélhetőleg, ahogy egyre inkább hozzászokik a szervezetem ehhez a mozgásformához, úgy egyre könnyebb lesz.

9.) Mondj valamit, amire gyakran gondolsz!
Jelenleg arra gondolok a legtöbbször, hogy munkahelyet kéne váltanom, de még nem érett meg bennem teljesen az elhatározás. Emellett arra, hogy szeretnék nyerni a lottón. Úgy érzem, jó úton vagyok, mert múlt héten nyertem 4000 Ft-ot az EuroJackpoton, ma pedig kaparós sorsjeggyel  3000 Ft-ot. Indulásnak ez is megteszi.

10. Egy kedvenced.
Az új szandálom, amit a múlt héten vettem.

11. Az első dolog, ami eszedbe jut.
Tengerpart.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr