Ugrás a fő tartalomra

Múlt & Jövő - Összegzés (10)


Happy Halloween-t mindenkinek! 

Nem ez lesz a témája a mai bejegyzésnek, csak ha már ma van a napja, akkor gondoltam, megemlítem, mert miért ne. A mai nap az összegzésé, mondjuk az is igaz, hogy sajnos nem lesz sok összegezni való dolog.



A hónapot azzal kezdtem, hogy befejeztem a The Secret Circle-t, Daugherty új regényét, ami egy egészen érdekes világba kalauzolt boszorkányokkal és alkimistákkal (na, mégiscsak belopja magát a bejegyzésbe a halloween), volt egy kis Bloodlines feelingje, aki olvasta Mead kiegészítő sorozatát, tudja miért. Nem volt rossz, de nem ért fel a Night School sorozattal, ennek ellenére várom a második részt, kíváncsi vagyok, miként oldják meg a fennálló helyzetet a szereplők.

Közben váratlanul kölcsönkaptam Boldizsár Ildikó Meseterápia című könyvét. Nagy reményekkel vágtam neki, mert nagyon sok jót hallottam róla, voltak is benne érdekes és tanulságos részek, de személy szerint Kádár Annamária Mesepszichológiájában olvasottakat sokkal jobban tudom kamatoztatni a mindennapokban.

Ezután kínlódtam egy kicsit, mert nem tudtam, mit is kezdjek el olvasni, míg végül győzött a lustaságom (értsd: még a könyvet sem voltam képes megfogni és tartani), így audiobookban meghallgattam Kendall Ryan Hard to Love c. new adult regényét. Gyors volt, rövid volt, kikapcsolt. Tipikus new adult sztori, de 5 óra erejéig tökéletesen elszórakoztatott.

Viszont, a kikapcsolás mellett arra is jó volt, hogy meghozza a kedvem egy igazán jó new adulthoz, mégpedig K.A.Tucker könyvéhez a Burying Waterhez. Az első két fejezet alapján szerettem bele a könyvbe, iszonyat jól indult, és jó is volt végig. Nincs benne kiszámíthatatlan dolog, sőt szerintem viszonylag hamar, az elején ki lehet következtetni, hogy mi történik, de a "hogyan"-ok végig fenntartották az érdeklődést. Nem csalódtam az írónőben.

Végül következett a friss megjelenés, az Illuminae, amit nagyon nem kellett volna várnom, mert ya is, meg sci-fi is, viszont mégis vártam. El nem tudom mondani, hogy mennyire kellemesen csalódtam! Nagyon jó regény volt, és egy őrült mesterséges intelligenciának sem drukkoltam még soha ennyire és most ehetem a kefét 2016 végéig, mire megjelenik a folytatást.... 

Ezzel el is fogytak az olvasott könyveim. Be volt még tervezve a Four to Score, meg sok egyéb könyv is októberre, de azokat toltam. Egyszerűen nem fértek bele. 
Sikerült azonban a hónapban teljesíteni az Astractelffel közös kihívást, megvolt a régi és a friss megjelenés. viszont itt be is zárult a lista. 
Nézegettem a várólista csökkentést is, de megmondom őszintén nem valószínű, hogy a végére érek, elvileg még 3 könyvet kellene elolvasnom, de valahogy nem érzem magamban az erőt hozzá, úgyhogy nagy valószínűség szerint azt idén elbukom. Bár novemberre beterveztem 2 csökkentős könyvet is, de amilyen tempóban most is haladtam...., mindegy, az esélytelenek nyugalmával megyek neki a dolognak, aztán meglátjuk.

Az 50 pontos kihívásom is esélytelen. Nagyjából azok a pontok maradtak meg, amikre számítottam, de azt hiszem, így is büszke lehetek magamra, hogy az ötvenből haminchét pontot sikerült kipipálni és még talán 1-2 belefér idénre. Tehát nincs okom panaszra, legalábbis ezzel nyugatom magam.

A GR challengem viszont nagyon jól áll, 1 könyvre vagyok a megemelt 75-ös limittől, ami eredetileg 65-nek indult.

Na, de a rövidke számvetés után nézzük mit is tartogat a november.
Az előző hónap tapasztalatain elindulva csak három könyvet tervezek, aztán meglátjuk, még mi jön mellé hirtelen felindulásból.

Elsőként az egyik várólista csökkentősömet a Red Heart Tattoo-t terveztem be. Iskolai robbantásról és annak utóhatásairól szól a regény, szerintem egy 6 éve tuti, hogy a listámon van, épp itt az ideje, hogy elolvassam.
A másik várólistásom J.A. Redmerski In the Company of Killers sorozatának első része, a Killing Sarai. Mostanában nagyon rácuppantam a romantic suspense-ekre, ez is olyasmi, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok.


Az új megjelenés a hónapban a Ghost Bird sorozat 9. része lesz, ami a The Healing Power of Sugar névre hallgat, és Luke lesz a központi figura. Várom már, hogy újra visszacsöppenhessek az akadémia világába, kíváncsi vagyok, tart - e még a lelkesedésem meg a lendületem.


És ezzel be is zárult a tervezett könyvek sora erre a hónapra. Félelmetes a gondolat, hogy a legközelebbi összegzésemben már az év utolsó hónapjára tervezek majd...

De addig is: 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)