figyelmeztetés

A leírások olyan dolgokat is tartalmazhatnak, amik előrevetítik a könyvek történetének alakulását. Próbáltam minél kevesebb konkrétumot elárulni, de nem mindig sikerült, úgyhogy óvatosan olvassa, aki nem akarja előre tudni mi történik a könyvben.


2015. október 1., csütörtök

Megjelenő szépségek (41) - október

Nem sok megjelenés van a hónapban, ami engem érdekel, sőt, igazándiból csak egyetlen egy, de nem is bánom, talán így van esélyem csökkenteni az olvasatlan kupacot.

Az az egy pedig nem más, mint:
Amie Kaufman and Jay Kristoff: Illuminae Igazándiból nem tudom, mi fogott meg benne, talán a rendhagyó formátuma, meg az , hogy az egyik kedvenc vloggerem szuperlatívuszokban beszélt róla, így nem tehettem mást, mint hozzácsaptam a listához. Kíváncsi vagyok, beváltja - e a hozzá fűzött reményeket.
Megjelenés: október 20.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)