Ugrás a fő tartalomra

Múlt & Jövő - Összegzés (46)

Az októbernek úgy lett vége, mintha nem is lett volna. Csak most, a végén eszméltem, de ez részben annak köszönhető, hogy nagyon sok minden történt a magánéletemben.
Könyvek terén ez már nem igazán mondható el, nem sokat olvastam. Illetve ez így nem igaz, inkább úgy fogalmaznék, hogy nem sok könyvet fejeztem be. Azonban ez, az előző hónappal ellentétben nem az időhiánynak köszönhető, hanem az olvasott könyvek hosszúságának.


A hónapot Angel Lawson trilógiájának befejező részével kezdtem, a The Road to Heavennel. Kicsit talán elmaradt az első két résztől, de a befejezés jó volt. Annak meg még jobban örültem, hogy befejeztem egy újabb sorozatot (az mellékes, hogy közben elkezdtem 3x ennyit...).

Mivel Halloween van, ezért adta magát valami ijesztő, rémisztő történet. Szinte a kezembe ugrott a polcról Stephen Kingtől az AZ. A hónapom  fele ráment a maga majd' 1200 oldalával, de kiolvastam, illetve még van hátra durván 150 oldalam, de azt ma kivégzem. Bevallom, nem vágott annyira földhöz, mint amennyire számítottam rá, de nem volt rossz. Viszont félni valahogy nem féltem tőle, ennek az okát még erőteljesen keresem, de az is közrejátszik valószínűleg, hogy túlságosan "fantasy-s".  Ezzel persze nem magát a műfajt meg az író nagyszerűségét akarom leszólni, csak nem tudom jobban megfogalmazni. Talán azzal jobban tudom szemléltetni, hogy mire gondolok, ha azt mondom, hogy olvastam Kingtől a Cujo-t, attól teljesen be voltam tojva, és azóta az idegen kutyákra is egy kicsit más szemmel nézek. A Cujo valóságosabb volt, bármikor megtörténhet hasonló eset (jó, nem ennyire kirívó), míg az viszonylag elképzelhetetlen, hogy egy alakváltó bohóc kezd randalírozni valahol.
Ettől függetlenül az író stílusa, és a leírások részletgazdagsága felülmúlhatatlan, ezt el kell ismernem, ráadásul a kép, amit fest az akkori társadalomról, nem elhanyagolható, egyszerűen olvastatta magát. Abstractelf hosszas kérlelésének eleget téve jövőre a Kedvencek temetőjét fogom olvasni.

És ezzel be is fejeződött az októberben olvasott könyvek sora.

Forrás: jamiegoodall.com
Novemberben mindenképpen szeretném az elmaradt The Brightest Stars-t olvasni. Emellett, hogy ne maradjak Angel Lawson sztori nélkül, jöhet a Summer's Fun is.



Ha ezekkel végzek, még nem tudom mi lesz a választott. Kellene egy régebbi olvasmányt választanom, hogy meglegyen a hónap régije is, de még nem tudom, melyikhez lesz kedvem, majd hirtelen döntés következtében belekezdek valamibe.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)