Ugrás a fő tartalomra

Teaszünet - díj

Forrás:Meermetstickers.nl
Ugyan mostanában nem igazán iszom teát - pedig imádom -, inkább a smoothie-knak hódolok, kísérletezgetem, mi az ami bejön és mi az, ami nem, mit mivel érdemes kombinálni, ennek ellenére kaptam egy Teaszünet - díja drága tag - díleremtől, Abstractelftől.
A vélemény írói kedvem még stagnál, még mindig nincs ihletem, maximum 5-10 mondatos értékelésekre a gr-en, de a többi posztfajtával elvagyok, így jól jött ez a tag. Lássuk, miről is szól.



SZABÁLYOK:
1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illessz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.
+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.

“Life is too short to wake up in the morning with regrets, so love the people who treat you right, forget about the ones who don't, and believe that everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said life would be easy, they just promised it would be worth it.”

Ez a Harvey MacKay idézet elég régóta a kedvenc. Emlékeztet azon egyszerű dolgokra, amit érdemes észben tartani a mindennapokban, mert talán  megkönnyítik egy kicsit az életünket, ráadásul én nem hiszek a véletlenekben, szóval ezért is telitalálat. A szobám falán is kint van bekeretezve.

Most pedig lássuk az Absztrakt által feltett kérdéseket!

1. Melyik az a 2018-as könyves megjelenés, amit leginkább vársz?
A leg-leg-leg- leginkább várt megjelenés egyértelműen az Obsidio az idei évre. És már nem is kell olyan sokat várnom rá, hiszen márciusban érkezik is!

2. Szoktál parfümöt hordani? Ha igen, melyik a kedvenced?
Úúúúúú. Na, ez az, amiről órákig tudok csacsogni. Imádom a parfümöket. A legelső próbálkozásom Paris Hilton saját nevével fémjelzett parfümje volt. Ez az, amihez még most is vissza-visszatérek, olyannyira, hogy jelenleg is ezt használom. Bár egy ideig hanyagoltam, mert a főnökömnek megtetszett az illata, és ő is elkezdte használni, ami idegesített. De most már mást használ, így visszatérhettem hozzá.  Ez előtt Cacharel Amor Amorja volt az aktuális, meg J.Lo Glow After Darkja. J.Lo parfümje volt az, aminél mindenkitől kaptam a bókokat, hogy illik hozzám és nagyon én vagyok. Ennek ellenére mégsem ragadtam le mellette, sokáig használtam, de mégis megváltunk, nem annyira éreztem magaménak. Egyébként nagyon imádom a savanykás - citrusos - gyümölcsös illatokat, és folyamatosan kutatom az újabb kedvenceket.

3. Mi az a legdrágább dolog, amit megvettél, pedig nem volt rá feltétlen szükséged?
Bevallom fogalmam sincs. Én tipikusan az vagyok, aki nagyon meggondolja, hogy csak azt vegye meg, amire tényleg szüksége van. Igyekszem olyan dolgokat megvenni, amiket használok is. 

4. Van-e olyan hobbi, amibe bele szeretnél vágni, de valami miatt még nem tetted meg?
Van néhány dolog, amit ki szeretnék próbálni hobbi szinten, de jelenleg idő hiányában nem feltétlenül tudom megvalósítani. Hogy mik ezek, azt nem fedném fel, nehogy emiatt ne teljesüljenek ezek a tervek.

5. Van-e olyan könyv az életedben, amit régen szerettél, de mára ez az érzés már megkopott?
Van néhány. Jó pár olyan YA regény van, amiért akkoriban, az olvasás pillanatában rajongtam, imádtam, de most már nem olvasnám újra. Viszont mindegyiknél megmaradt a jó élmény emléke és ez a lényeg. Egyébként az egyik ilyen Becca Fitzpatrick Hush, hush sorozata.

6. Melyik lett szerinted a legrosszabb könyvből készült film?
Nagy szívfájdalmam a Vámpírakadémia film. Akkora félresiklást már régen láttam.

7. Ha egy könyves karaktert megmenthetnél a haláltól, ki lenne az? 
Cinnát menteném meg Az éhezők viadalából. Nagyon szerettem a karakterét.

8. Melyik az a könyv, amit akár megjelenésétől fogva olvasni akartál, de még mindig nem tetted?
Ez a lista nagyon hosszú, de álljon itt néhány a teljesség igénye nélkül: Jessica Park: Left Drowning, J.A.Redmerski: Song of the Fireflies, Tammara Webber: Sweet, Michelle Hodkin: The Becoming of Noah Shaw, J.R. Ward: Blood Vow, The Chosen

Tudom, megint én leszek a kis rendbontó, de nem adnám tovább a díjat. Viszont itt köszönöm meg még egyszer Absztraktnak, hogy megdobott vele, és ilyen szépeket írt rólam! Überelni nem tudom és nem is akarom, de annyit azért kívánjak neked, hogy maradjon meg még sokáig az a lelkesedésed, amivel vezeted a blogot. Hidd el, többeket inspirálsz vele, mint gondolnád! És igen, 2 hónap múlva tali (és ezt veheted fenyegetésnek! :P)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr