Ugrás a fő tartalomra

Pár szóban (17) - Colleen Hoover: Confess

Ha nem láttam volna a könyv alapján készült sorozatot, akkor gyakorlatilag tuti, hogy nem ez lett volna a következő olvasmányom. Azonban az, hogy előbb láttam a film verziót, nem kimondottan kedvezett az olvasásélménynek.

Auburn a véletlen folytán vállal el egy alkalmi munkát, melynek kapcsán megismerkedik az ellenállhatatlan Owennel, akivel szinte azonnali a vonzalom. Azonban elég zűrös élethelyzetük megakadályozza, hogy együtt legyenek. De a sors tartogat néhány csavart, ami mindkettejük életére hatással lehet.

Bevallom, leginkább az fogott meg a sztoriban, hogy picit operál a véletlenekkel, illetve a sorssal, és az nálam egyértelműen hatalmas pozitívum. Nem tudom, hogy ha nem láttam volna előbb a film verziót, akkor mennyivel tetszett volna jobban a regény, de tény, hogy így nem hozott lázba igazán a véletlenek jelenléte ellenére sem.
Tetszett a történet, Colleen Hoover tagadhatatlanul jól ír, de nem éreztem annyira kiemelkedőnek. Nem volt benne nagyobb hiba, illetve negatívum, egyszerűen csak nem tudott magával sodorni.
Maga a cselekmény nem volt rossz, a szereplők fiatal koruk ellenére elég komoly gondokkal néztek szembe, de szerencsére jól vették az akadályokat, ami persze érettségüknek is köszönhető volt.

Auburn nincs könnyű helyzetben, félig - meddig kényszerből kellett egy teljesen új városba költöznie, új életet kezdenie és viszonylag hamar ráébredt, hogy az élete itt sem lesz tökéletes. Hihetetlen fordulatokat él meg, le a kalappal előtte, hogy így bírta.
Owen múltja is súlyos titkokat rejt, talán még a lányénál is súlyosabbakat. Azt viszont meg kell hagyni, hogy Hoover nagyon tud karaktereket meg köztük lévő kémiát írni. Szinte nem volt olyan szereplő, aki semleges lett volna. Volt, akit kedveltem, és volt, akit nagyon utáltam.
Owent és Auburnt nagyon szerettem, drukkoltam nekik, hogy elsimuljanak a körülöttük lévő konfliktusok, Lydiát és Trayt pedig nagyon gyűlöltem, főleg a nőt, bár Tray sem sokkal maradt el utána. Még két ilyen kiállhatatlan szereplőt nehezen talál az ember.

Viszont, azt meg kell hagyni, hogy volt benne izgalom bőven, amit kimondottan értékeltem, még akkor is, ha némelyik egy kissé klisé jellegű volt. Részleteiben nem nagy szám az egész, de az írónő stílusa sokat dob rajta, azt el kell ismernem, a vége pedig happy end, de ehhez a történethez illett is.

A könyv alapján készült sorozat nagyon tetszett, amibe az is belejátszott, hogy nagyon szeretem a két színészt, akik a főszereplőket alakították. Egy pici észrevételem van csak: kár, hogy szétszabdalták részekre, ez egy egész estés filmként lett volna az igazi. Tisztában vagyok vele, hogy megvan annak az oka, miért ez a formátum lett, de ettől még hiszem, hogy egy egész filmként jobb lett volna.

Megjegyzések

  1. Szia, hol találom meg a sorozatot,segítenél kérlek? Előre is köszönöm a választ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én youtube-on láttam, szerintem ott megtalálod te is, ha rákeresel. Üdv, Nancy

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr