Ugrás a fő tartalomra

Múlt & Jövő - Összegzés (5)

Végre, véget ért a május. Azért mondom, hogy végre, mert az idei eddigi legnehezebb hónapon vagyok túl.
A következő hónapban szeretnék sokat (sokkal többet) pihenni, mint eddig és ebbe az olvasás is beletartozik.
Azonban mielőtt megnéznénk a nyár első hónapjára szóló terveket,  először leltárazzunk, mit is sikerült elolvasni ebben a zsúfolt hónapban.

A tervezettek közül - ahogy az lenni szokott - csak két könyvet olvastam, illetve a harmadik folyamatban van, Persze emellé még jöttek olyanok, amik nem voltak betervezve, de nem is rólam lenne szó, ha nem így történt volna.


Elsőként befejeztem az áprilisról átlógó Black Ice-t, Becca Fitzpatrick ya thrillerét, ami egész jól sikerült, sokkal jobban, mint vártam (bár a medve nem kellett volna bele...). 

Ezután következett a The Temptation of Lila and Ethan. Jó kis Sorensen-féle new adult, amiben nem csalódtam. Meggyötört karakterek, cselekmény sok drámával és érzelemmel. Már készül róla a bejegyzés, csak győzzétek kivárni. 

Ezután következett az a könyv, amire már olyan rég óta készültem. Mármint az elolvasására. A szerethetetlen folytatása, A hihetetlen, Sherry Gammon tollából. Jó volt, bár nem tudott annyira magával sodorni, mint az első rész. Elöljáróban annyit, hogy Cole-t nagyon csíptem, a többit pedig megtudjátok a holnapi posztból. Lesz hozzá fincsi kis playlist meg minden.

Lazításképpen egy rövidke kis könyvecskét vettem kézbe, amihez nagyon nagy reményeket fűztem, Colleen Hoover Never never part 2 c. regényét. Sajnos csalódást okozott az első rész után. Szinte semmiről sem szól, egy helyben toporgott az egész cselekmény és emiatt kicsit dühös is voltam. Annyira, hogy eldöntöttem, nem is írok róla posztot. Majd talán, mikor kijön a harmadik rész, azzal összevonom. 

Majd elkezdtem a hónap leginkább várt olvasmányát, amit tűkön ülve vártam. Az End of Days-t. Az Angelfall trilógia (tudom, hogy nem ez a sorozat neve, de én akkor is így hívom) befejező része. Frusztrált, hogy pont akkor kezdtem el, mikor a legkevésbé volt időm, és csak 2-3 oldalanként tudtam haladni vele. Viszont totál kárpótol érte eddig a könyv. Imádom! Raffe (ide jön egy szívecske). Nem lehet őt nem szeretni, ahogy Penrynt hozzá akarja adni egy farmerhez. :)))

Ezzel egyébként megvolt a havi egy új és régebbi megjelenés, ami az előző hónapban nem sikerült. A hihetetlennel pedig kihúztam egy várólista csökkentős könyvet is, úgyhogy pont jól állok.

A júniusi hónap első pár napja azzal fog telni, hogy Raffe és Penryn sztoriját fejezem be, és remélhetőleg egy újabb kedvencet avatok.

Aztán, tolódott az előző hónapról a Facade és a The Knife of Letting Go, őket mindenképpen szeretném sorra keríteni, ha már most kimaradtak.

Melléjük terveztem be az Endgame-et, a Night School sorozat utolsó részét, amit várok is meg nem is. Várom, mert hatalmas függővége volt az előző résznek, másrészt meg nem várom, mert nem akarom , hogy vége legyen. Nagyon a szívemhez nőtt ez a sorozat, minden negatív vélemény ellenére amit egyébként nem is tudom, honnan ered, mert szerintem nem szolgált rá. Persze, megvannak a hibái, de több benne a pozitívum, legalábbis szerintem. Ez lesz a hónap új megjelenése.



Ezen kívül még van egy ya regény, ami kicsit hasonlít a fent említett Night Schoolhoz, a The Academy illetve a The Ghost Bird sorozat első része, az Introductions. C.L.Stone-tól. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem a fent említett sorozat hatására, pótlására került a listámra, amellett, hogy amazonon folyamatosan beleütköztem a sikerlisták élén. Kíváncsi leszek, milyen.

Ha az előző hónapot némi könnyedséggel new adult hónapnak tituláltam, akkor ez lehet a felnőtt hónap is, kis túlzással. Ha a pótlásokat nem számítjuk, akkor sok felnőtt regényt terveztem be, nem is akármilyeneket.

Mivel a Fekete Tőr Testvériség sorsa itthon igencsak bizonytalan, így beadtam a derekam és nekiállok angolul a folytatásoknak. Pozitívuma, hogy így nem kell karácsonyig várnom, hogy olvashassam a következő részt. Szóval The Shadows, itt jövök! 


Egyik netes barangolásom alkalmával találkoztam szembe Lori Foster Holding Strong c. könyvébe, aminek nagyon megtetszett a fülszövege. De mivel ez már egy sorozat második része, így kutattam egy kicsit és beszereztem az első részt, ami No Limits névre hallgat. Felnőtt romantikusokat nem nagyon olvastam eddig, de lelkes vagyok az első tapasztalatok megszerzését illetően. Hogy jól választottam - e? Majd meglátjuk.


Végül, de nem utolsósorban maradt a legizgalmasabb. A múlt hónapban, egy nagyon jó vélemény következtében, hirtelen felindulásból megrendeltem A marsi c. Andy Weir könyvet. 
Bevallom, rossz kislány voltam és elolvastam belőle 5 oldalt aznap, mikor meghozta a futár és meg kell mondjam, igaza volt a vélemény írójának, nem egy szokványos regény. Szóval nagyon várom, hogy olvashassam. Addig nem akartam elkezdeni, amíg tudtam, hogy nincs időm egyszerre 3 oldalnál többet olvasni, mert úgy nem lehet normálisan átélni az olvasottakat, márpedig érzésem szerint ehhez a könyvhöz az kell, hogy átéljük a főszereplővel együtt.

Ezek hát a tervezett olvasmányaim a júniusi hónapra, remélem kivételen mindet sikerül is elolvasni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)