figyelmeztetés

A leírások olyan dolgokat is tartalmazhatnak, amik előrevetítik a könyvek történetének alakulását. Próbáltam minél kevesebb konkrétumot elárulni, de nem mindig sikerült, úgyhogy óvatosan olvassa, aki nem akarja előre tudni mi történik a könyvben.


2012. május 12., szombat

Vegyes felvágott 1.

Szokásos szombat reggeli barangolásomat töltöttem a külföldi könyves blogok világában, miközben 2 dologra bukkantam. Gondoltam megosztom veletek, mert könyves dolgok, de nem akartam 2 külön bejegyzést írni, úgyhogy ez - mint a cím is mutatja - ilyen vegyes felvágott bejegyzés lesz.
Lehet, hogy csinálok ebből is egy állandó rovatot. Meglátjuk. Semmi nincs kőbe vésve.

Az első dolog, amit meg akartam osztani veletek, az egy csodaszép borító. Azt sem tudom miről szól a könyv, de akarom. Kell a polcomra bármilyen áron. Bár lehet elég lenne egy poszter a borítóról. Oda vagyok az ilyen borítókért, az a ruha is a lányon, meg a betűtípus....


A másik információm a Beautiful Creatures film verziójával kapcsolatos. Igaz,  hogy még nem olvastam a könyvet, de ha minden igaz, akkor idén várólista csökkentős, úgyhogy mindenképpen sorra kerül még ebben az évben. Pont ezért akadt meg a szemem a híren, hogy közzétették az első promo képet a filmből.



Az mondjuk rejtély, hogy mitől dráma, de ez legyen a legnagyobb probléma. A képen egyébként a két főszereplő látható (Lena - Alice Englert és Ethan - Alden Ehrenreich).
Az amerikai bemutató időpontja: 2013. február 15.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)