Ugrás a fő tartalomra

Sorozatok fogságában 2.

Egyik vasárnap esti beszélgetésünk alkalmával Giginek az jutott eszébe, mi lenne, ha összeírnánk minden sorozatot, amit eddig olvastunk/olvasunk/olvasni tervezünk, és hát nem mondtam rá nemet. Hogy miért? Mert így legalább alkalmam nyílik átlátni az olvasott sorozataim kavalkádját, mert őszintén bevallom, még soha nem számoltam össze mennyi is az annyi.

Minden sorozathoz lesz egy tényszerű leírás, miért , mikor kezdtem el olvasni, hány részes, fut –e még, milyen átlag pontszámmal rendelkezik stb. Előreláthatólag 2 + 1 poszt lesz ezzel kapcsolatosan. Az első kettőben a már olvasott, illetve jelenleg is futó sorozatokat fogom leltározni, a harmadik bejegyzés pedig arról fog árulkodni, hogy mely sorozatokkal szemezek. Nem, mintha nem lenne elég az, ami most van, de nem véletlenül lett a cím Sorozatok fogságában…. A felsorolás nagyjából olvasási sorrend alapján alakult így.

Tehát lássuk a medvét másodszorra.

21) Cassandra Clare: The Mortal Instruments (A végzet ereklyéi)
Miért kezdtem el olvasni? Külföldi oldalakon bukkantam rá, és kíváncsi lettem rá. Ekkor itthon még nem igazán lehetett róla tudni semmit.
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Eddig nem, sőt. Egyik kedvenc sorozatom.
Miért olvastam tovább? Mert nem lehetett nem tovább olvasni :)
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Hat külföldön és  itthon. Az első öt részt olvastam, a hatodik pedig várja, hogy elkezdjem.
Mióta olvasom? 2010
A sorozat átlagos pontszáma: 4

22) Cassandra Clare: Infernal Devices
Miért kezdtem el olvasni? Mert Cassandra Clare írta és a TMI elősorozata.
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Nem, de nem éri el a másik trilógia színvonalát.
Miért olvastam tovább? Nem olvastam, és nem is tervezem. Nem köt le.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Három rész jelent meg  külföldön, és fogalmam sincs hány itthon (kettő tuti, a harmadikban nem vagyok biztos), én egyet olvastam.

Mióta olvasom? 2010
A sorozat átlagos pontszáma: 5

23) Cynthia Leitich Smith: Tantalize
Miért kezdtem el olvasni? Mert tetszett a borító (tudom, tudom…) és a fülszöveg sem hangzott rosszul.
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Határozottan igen.
Miért olvastam tovább? Ki beszélt itt tovább olvasásról? Szó sincs róla hogy folytatnám…
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Külföldön azt hiszem 4, itthon egy sem (hála az égnek) , én egyet olvastam, de az is sok volt az összes vérállatkájával együtt….
Mióta olvasom? 2010
A sorozat átlagos pontszáma: 2

24) Kelley Armstrong: Darkest Powers
Miért kezdtem el olvasni? Gigi ajánlgatta bőszen :)
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Neeeeem. Nagy kedvenc lett. Derek <3
Miért olvastam tovább? Mert iszonyatos függővége van  (többek között) :)
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Itthon 3, külföldön 3, én mind a hármat olvastam.
Mióta olvasom? 2010
A sorozat átlagos pontszáma : 5

25) Laurell K. Hamilton: Anita Blake
Miért kezdtem el olvasni? Nem tudom. Valószínűleg épp ahhoz volt kedvem :)
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Nem, nem volt rossz, bár annyira nem is fogott meg, hogy megőrüljek érte.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam tovább, de tervezem. Hogy miért? Mert tetszett annyira az első rész. (Csak a patkányok ne lettek volna)
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Külföldön 20, itthon 16, én ebből 1-et olvastam, de lassan sort kerítek a többire is.
Mióta olvasom? 2010
A sorozat átlagos pontszáma: 4

26) Simone Elkeles: Perfect Chemistry
Miért kezdtem el olvasni? Mert megtetszett a borító (már megint) és a fülszöveg
Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Nem, nagyon megszerettem a sorozatot.
Miért olvastam tovább? Mert imádtam az első részt, ezt szükségtelen tovább ragozni.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Külföldön három, itthon három , én mindhármat olvastam.
Mióta olvasom? 2010
A sorozat átlagos pontszám: 4,5

27) Kelley Armstrong: Darkness Rising 
Miért kezdtem el olvasni? Mert Kelley Armstrong és mert a Darkest Powers folytatása bizonyos értelemben.
Megbántam – e, hogy elkezdtem? Nem. Talán még jobb is, mint a másik trilógia.
Miért olvastam tovább? Mert függővég van és nagyon jóóó.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 3 rész jelent meg külföldön és azt olvastam is.
Mióta olvasom? 2011
A sorozat átlagos pontszáma:5

28) Eden Maguire: Beautiful Dead 
Miért kezdtem el olvasni? Beleszerettem a borítóba (már nem is mondok semmit…) 
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Talán egy kicsit. Bevallom őszintén jobbra számítottam. 
Miért olvastam tovább? Mert tudom, hogy csak 4 részes, és kíváncsi vagyok a végső megoldásra. 
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Külföldön 4 rész jelent meg, én ebből mind a négyet olvastam.
Mióta olvasom? 2010 
A sorozat átlagos pontszáma: 3,5 

29) Spirit Bliss: Árnyékvilág 
Miért kezdtem el olvasni? Egyrészt tetszett a borító, másrészt gondoltam végre egy magyar könyv, harmadrészt a kiadó közzétette a teljes változatot.
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Igen. Nem győzött meg.
Miért olvastam tovább? Egyelőre nem olvastam tovább. Hogy fogom – e? Nem tudom. Talán ha nem lesz más olvasnivalóm.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Kettő és egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2010
A sorozat átlagos pontszám: 2

30) Tonya Hurley: Ghostgirl
Miért kezdtem el olvasni? Olvastam belőle egy – két idézetet, ami nagyon megtetszett.
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Nem, nagyon jó kis sorozat, aranyosak a szereplők, és imádom, hogy olyan jó kis gondolatok vannak benne.
Miért olvastam tovább? Az előző kérdésnél már részben leírtam a választ: szeretni való karakterek, aranyos történet és nagyon szép gondolatok.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Mind a három rész megjelent külföldön , itthon kettő. Én is kettőt olvastam, de természetesen tervben van a harmadik is.
Mióta olvasom?: 2010
A sorozat átlagos pontszáma: 5

31) Alexandra Adornetto: Halo
Miért kezdtem el olvasni? Mert ígéretes volt a fülszöveg meg imádom az angyalokat.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Végeredményben nem.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam tovább, ha belefér majd a terveimbe akkor folytatom, ha nem, akkor sem fogok sírva fakadni.
Hány rész jelent meg? Itthon két rész, külföldön valahogy most jött ki a 3. rész, én az elsőt olvastam.
Mióta olvasom? 2010
A sorozat átlagos pontszáma: 4

32) Cynthia Hand: Unearthly 
Miért kezdtem olvasni? Külföldön nagyon jó kritikákat kapott, imádom az angyalokat és megfogott a fülszövege (meg hát ugye, khm... a borítója is olyan szépséges...).
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Nem, a Fallen mellett a másik kedvenc angyalos könyvem.
Miért olvastam tovább? Egyértelműen tovább fogom olvasni, hiszen nagyon tetszett.
Hány rész jelent meg? Itthon is és külföldön is 3 + 1 kiegészítő kötet. Én a 3 fő regényt olvastam
Mióta olvasom? 2011
A sorozat átlagos pontszáma: 4

33) Amber Kizer: Fenestra 
Miért kezdtem el olvasni? Megfogott a a fülszöveg és jók voltak a külföldi vélemények.
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Nem, egész jó kis könyv.
Miért olvastam tovább? Tudni akartam mit lehet még kihozni belőle az első rész után.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig három, de lesz még 1 rész. Én kettőt olvastam.
Mióta olvasom? 2011
A sorozat átlagos pontszáma: 4

34) Morgan Rice: The Vampire Journals 
Miért kezdtem el olvasni? Már nem emlékszem.
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Igen, mert nagyon rossz volt.
Miért olvastam tovább? Nem olvastam tovább és nem is szeretném.
 Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig 4 rész jelent meg,ebből az első részhez volt szerencsém.
Mióta olvasom? 2011
A sorozat átlagos pontszáma: 2


35) Kelly Creagh: Nevermore 
Miért kezdtem el olvasni? Már megint az a fránya borító…. meg tetszett az is, hogy Poe vonatkozásokat tartalmaz.
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Egyáltalán nem, nagyon tetszett.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de azért fogom, mert tetszett a kicsit elvont világ, az álmokkal démonokkal, szellemekkel együtt, és kíváncsi vagyok mi lesz a szereplőkkel.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig három rész jelent meg, abból egyet olvastam is. A másodikat tervezem már egy ideje.
Mióta olvasom:2011
A sorozat átlagos pontszáma: 4

36) Kelley Armstrong: Nadia Stafford series
Miért kezdtem el olvasni? Mert kíváncsi voltam az írónő felnőtt munkáira is
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Nem. A felnőtt szereplői is nagyon jók.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de tuti, hogy fogom. Jack <3
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 3 rész jelent meg. Én egy részt olvastam eddig, de már a polcon vár a másik kettő is.
Mióta olvasom? 2011
A sorozat átlagos pontszáma: 4

37) Rob Thurman: Cal Leandros 
Miért kezdtem el olvasni? Mert FFG annyira nagyon lelkesen ajánlgatta, gondoltam nem lehet rossz és kapóra jött az általa szervezett, a folytatást megmentő akció is.
Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Nem, nagyon jól szórakoztam rajta.
Miért olvastam tovább? Nem. Megtetszett a világ és a főszereplők is közel kerültek a szívemhez.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Itthon kettő , külföldön 8, és 2014-ben jön a 9. rész. Én eddig csak az első hármat olvastam.
Mióta olvasom? : 2011
A sorozat átlagos pontszáma: 4

38) Courtney Allison Moulton: Angelfire 
Miért kezdtem el olvasni? Angyalkááááák. Egyébként pedig azt hittem a borító alapján, hogy kapunk egy badass angyalos sztorit. Hát nem…
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Hát egy picinykét…
Miért olvastam tovább? Nem olvastam, nem is tervezem.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Két rész jelent meg külföldön, és egyet olvastam, de még elvileg lesz kettő (vagy több).
Mióta olvasom?: 2011
A sorozat átlagos pontszáma: 3

39) Ellen Hopkins: Burned 
Miért kezdtem el olvasni? Mert „valaki” (nem akarok mutogatni), lyukat beszélt a hasamba, hogy kezdjek neki. Persze az lett a vége, hogy örökké hálás leszek neki érte, hogy végül rávett.
Megbántam – e, hogy elkezdtem olvasni? Egyáltalán nem, kedvenc lett a kategóriájában.
Miért olvastam tovább? Mert magával ragadott az első rész tragédiája és stílusa.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Mindkét megjelent részen túl vagyok.
Mióta olvasom? 2011
A sorozat átlagos pontszáma: 5

40) Suzanne Collins: Az éhezők viadala 
Miért kezdtem el olvasni? Mert kíváncsi voltam miért isteníti mindenki. Mikor a végére értem, én is beálltam a sorba.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Dehogy is!!! Jó döntésnek bizonyult.
Miért olvastam tovább? Mert imádtam minden pillanatát.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Külföldön 3, itthon 3, és mindhármat olvastam.
Mióta olvasom? 2011
A sorozat átlagos pontszáma: 5

41) Aaron Patterson: Airel 
Miért kezdtem el olvasni? Borítóóóóó, plusz baromira megosztotta az embereket, amiből általában jó dolgok szoktak kisülni.
Megbántam – e , hogy elkezdtem olvasni? Mivel most nem jó dolog sült ki belőle, igen, megbántam.
Miért olvastam tovább? Ki mondta, hogy tovább olvastam? Nem igazán szeretnék a folytatás közelébe kerülni.....
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Ha minden igaz jelenleg 3 részes,  én a már megjelent  első részt olvastam értelemszerűen.
Mióta olvasom? 2011
A sorozat átlagos pontszáma: 2

Ennyi lenne hát az olvasott sorozataim listája. Lesz majd még egy posztom, egy rövidebb, arról, hogy milyen sorozatok vannak még tervbe véve. A kékkel kiemelt sorozatokat befejeztem, minden részüket elolvastam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)