figyelmeztetés

A leírások olyan dolgokat is tartalmazhatnak, amik előrevetítik a könyvek történetének alakulását. Próbáltam minél kevesebb konkrétumot elárulni, de nem mindig sikerült, úgyhogy óvatosan olvassa, aki nem akarja előre tudni mi történik a könyvben.


2011. szeptember 14., szerda

"Némi extra"

Egyik nap nagy meglepetés ért, ugyanis díjat kaptam Bobótól, amit innen is nagyon köszönök. Azt hiszem már sokszor mondtam, hogy ilyenkor mindamellett, hogy repesek az örömtől meg a boldogságtól, meg is vagyok egy kicsit lepve, hiszen, sosem tudom, hogy akik itt járnak a blogomon, szeretik - e vagy csak véletlenül tévednek erre és mennek is tovább azonnal.



 Szóval ezt a szépséget kaptam :
"Szép blognak, melyekben van némi extra!"

És akiknek tovább szeretném adni:
 Gigi, Ailey, Szanik, Gretty, FFG

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)