Ugrás a fő tartalomra

Tome Topple 16. kör - 2. hét

Végre megtaláltam azt az időrést, amikor meg tudom írni és ki tudom tenni a beszámoló második felét. Nem is szaporítanám tovább a szót, lássuk mi is történt.

A bejegyzések már rövidebbek, tömörebbek, de az időm is kevesebb volt sajnos ezen a héten. Ettől függetlenül a végeredmény úgy alakult, ahogyan szerettem volna.



Délelőtt végre sikerült egy kicsit többet olvasnom, 9%-ot, ami azt jelenti, hogy 59 oldalt haladtam. Egész jónak tűnik. A maradékot este pótlom. Kb. 105 oldalt kéne még olvasnom, hogy csütörtökre meglegyen a 2000 oldal.
Most viszont irány dolgozni! Ja, és ezek a Viperák még mindig őrültek. A tetoválás megint előkerült (csakúgy mint Tate James-nél Cass esetében), és megint meghozta a kedvem egy sajáthoz...

21:55 - 63%-ig bírtam, de már leragadnak a szemeim. Holnap végre hétvége, így talán könnyebb lesz.

Ma olvasott oldalak száma: 105
Összesen olvasott oldalak száma: 1396
Befejezett könyvek száma: 1


7:43 - Végre hétvége, úgyhogy egy kicsit lustálkodtam, ágyban reggeliztem, na meg persze olvastam. Most némileg izgi a cselekmény, még ha jóval előre ki is lehetett találni, hogy ez lesz... De ettől még egész izgi. Viszont szükségem van kávéra, emiatt szünetet kell tartanom.
Eddig olvastam 7%-ot, ami 45 oldal, és most 70%-nál vagyok. Még 196 oldal van hátra, jó lenne ma befejezni.

20:07 - Kis részletekben olvasgattam egész nap, de az úgy nem volt az igaz, viszont eljutottam 76%-ig. Most leteszem magam valahová, és csak az olvasással foglalkozom. Befejezni nem biztos, hogy be tudom, sőt, tuti, hogy nem, de egy jó adagnyit szeretnék elolvasni.

22:14 - Végül 83%-ig jutottam. Sejtettem, hogy nem fogom tudni befejezni, de így is elég jól haladtam, már csak 111 oldal van hátra a Den of Vipersből.

Ma olvasott oldalak száma: 131
Összesen olvasott oldalak száma: 1527
Befejezett könyvek száma: 1


11:34 - Befejeztem a Den of Viperst. Érdekes egy élmény volt, az egyszer biztos. De Dieselt az egyéni ízlése ellenére bírtam. Pasinak nem kéne, viszont tök vicces karakter, jókat röhögtem rajta. Szóval, akkor délelőtt 111 oldalt olvastam. Délután meg elkezdem majd A végzetet, de aztán lehet, hogy este lesz belőle, mert van még 1-2 elintéznivalóm délután (többek között megírni és kitenni az első hét beszámolóját), meg Forma - 1 is lesz.

18:48 - A lottó ötösöm lenne ilyen biztos, minthogy megjósoltam, hogy este lesz, mire könyv közelébe jutok. Viszont ügyeske voltam, mert kitettem a bejegyzést az első hétről.
Most viszont irány az olvasás. Mindjárt vége az Alkonyat - Napfogyatkozásnak a tévében (ennyi év után olyan fura ez a film.... mármint látványra), és utána belevetem magam. Holnap meló, de legalább délelőttös vagyok, így délután tudok haladni.

21:18 - 70. oldalon hagytam abba a Borsa Brown könyvet. Még nem mondok véleményt.

Ma olvasott oldalak száma: 111 (DoV) + 70 (BB) = 181
Összesen olvasott oldalak száma: 1708
Befejezett könyvek száma: 2


6:16 - Reggel 18 oldalacskát olvastam, de most készülődnöm kell, hív a munka. Délután folyt.köv. Vagy este.

21:04 - Na igen, még a 18 oldalnál tartok. Kéne még valamennyit haladni, mert most kaptam az üzenetet, hogy holnap dupla műszakozom....

21:52 - 40 oldalt azért csak elolvastam, és eljutottam a 128. oldalig. Nagyon furi a főszereplő, és nem igazán érzem a kémiát a csajjal. Olyan nem is tudom.... száraznak tűnik az egész. Remélem, javul majd.

Ma olvasott oldalak száma: 58 
Összesen olvasott oldalak száma: 1766
Befejezett könyvek száma: 2


6:42 - Mivel ma dupla műszakra megyek, kicsit későbbre kell mennem, így tudtam olvasni 30 oldalt. Még mindig fura a stílus, de nem tudom megmondani, mi zavar benne igazán. 158. oldalon tettem le.
50 oldalon kéne még átrágni magam délután, hogy tudjam tartani a szintet. Semmiségnek tűnik, de mégis soknak, főleg így, hogy nem az igazi a könyv...

21:41 - Este még 30 oldalt sikerült haladnom. Nem sok, de valami. 60 oldal összesen. Így 90 oldal kéne még a hátralévő két napon, hogy meglegyen a cél. Vajon meglesz?

Ma olvasott oldalak száma: 60 
Összesen olvasott oldalak száma: 1826
Befejezett könyvek száma: 2


5:35 - Ja, amint az időbélyegből is látszik, ma megint gigakorán keltem, de így is elolvastam reggeli közben 24 oldalt. Estére még van 70 oldal. Kérem, tegyék meg tétjeiket, hogy sikerül - e!

17:11 - Megkísérlek pár oldalt letudni a 70-ből, a mai, igen megterhelő nap után.

17:34 - 22 oldal megvan, még van hátra 48.

21:32 - Megvan a mai limit, még, ha nehezen is. Hogy holnap mi lesz, azt nem tudom, mert reggel fél 7-kor elindulok és kb. lesz 5 óra mire hazaérek. Meglátjuk. A könyv egyébként nem nyert meg magának. A szereplők kémiája nem jó, a monológok unalmasak, a karakterek felépítése sem az igazi. Sokkal többet vártam ennél.

Ma olvasott oldalak száma: 94
Összesen olvasott oldalak száma: 1920 (MÁR CSAK 80 OLDAL KELL!!! HA BELEDÖGLÖK IS, MEGLESZ!)
Befejezett könyvek száma: 2


6:04 - Utolsó nap. A 80 oldalból igyekeztem minél többet olvasni már reggel, mert ma kirándulni megyünk a csoportommal és hosszú, fárasztó nap lesz, nem tudni estére milyen állapotban leszek. 40-et sikerült haladni, ami egész jó, így van esélyem, hogy meglegyen a 2000 oldal.

17:23 - Sikeresen hazaértem a kirándulásról, gyorsan lezuhanyozok, eszem valamit, aztán belevetem magam az olvasásba. Nagyon szeretném, ha meglenne a 2000 oldal.

19:46 - Éééééés, ezennel, a könyv 362. oldalára lépve megvan a 2000 oldal. És most kezd talán (ismétlem, talán) érdekes lenni a sztori.

20:14 - A 388. oldalig bírtam, ami azt jelenti, hogy a Tome Topple Readathon 16. körét 2026 oldallal zárom. Büszke vagyok magamra. Egyébként a karakterekkel még mindig nem vagyok megelégedve. Nincsenek rendesen kibontva, a "hangjukat" nem lehet normálisan megkülönböztetni.
Ráadásul teljesen közönségesek, ezért idegesítenek, plusz a csaj meg a pasi közötti kémia egyenlő a nullával, ami szintén nagy csalódás. Ezek után nem biztos, hogy akarok még olvasni az írónőtől, bármennyire is imádják a könyveit. Nekem nagyon nem fekszik a stílusa.

Ma olvasott oldalak száma: 106
Összesen olvasott oldalak száma: 2026 
Befejezett könyvek száma: 2 (és 3/4)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr