Ugrás a fő tartalomra

Múlt & Jövő - Összegzés (56)

Az augusztus hónap nagyon vegyesre sikerült. Először is a legnagyobb dolog, hogy a blog 11-én csendben betöltötte a 10. életévét, ami hatalmas dolog. Hihetetlen, hogy már 10 év telt el azóta, hogy elkezdtem könyvekről írni vállalhatatlan stílusban (mondjuk, ez még most sem igazán változott :D)
Aztán jött a fekete leves, ugyanis előre nem látható okokból le kellett mondanom az amúgy is rövidre tervezett nyaralásomat,  augusztus második felében pedig drasztikusan csökkent az olvasásra szánható időm, így jóval kevesebbet olvastam, mint a hónap első felében.

A hónapban elsőként a Csernobili ima volt terítéken, amivel igen lassan haladtam az elején. Megviseli az olvasót a téma grafikussága, meg úgy minden aspektusa.  Az meg, hogy egyszerű, hétköznapi emberek beszámolóját olvashattuk, csak rátett egy lapáttal, viszont kitűnő kiegészítője volt a sorozatnak.

Aztán a Chasing River következett, ami nem jött be annyira, mint a sorozat előző részei. Ebben az is közrejátszhat, hogy audiobook formátumban volt hozzá szerencsém, és a felolvasók hangja nem volt az igazi. A sztori nem volt rossz, de nem maradt meg túl jó élményként, viszont jó volt a sorozatos kihívásra és várólista csökkentős listán is rajta van.

Közben sikerült megszereznem a Phoenixet is audiobookban, így újraolvastam, és másodszorra is kellemes élményt volt, a hibák felett meg már el tudtam siklani, mert tudtam, hogy a folytatások jobban.

A Vörös Lázadás mindenképpen folytatni akartam minél hamarabb, amíg még friss az élmény, így került sorra az Arany Háború. Bevallom, nekem az első rész jobban tetszett. Ebben is voltak fordulatok meg akció bőven, de valahogy a sok ármánykodás meg politizálás nem kötött le. Ennek ellenére, azért folytatom a sorozatot, mert kíváncsi vagyok, mi lesz a vége. Az pedig egyértelmű, hogy még mindig Sevro a kedvenc, érte valahogy sokkal jobban aggódom, mint Darrow-ért.

Végül a havi új olvasmányként C.M. Stunich új sorozatát kezdtem el, aminek a The Secret Girl az első része.

Forrás:https://images.app.goo.gl/1Tci7MajW7iXNJqo9

Mivel a Stunich könyvnek még csak az első harmadában vagyok, így ezt fogom elsőként befejezni, aztán jöhet az előző hónapról megmaradt The Deal, amit valószínűleg audiobookban fogok fogyasztani.


Aztán elvileg kijött Mark Smith poszt-apokaliptikus trilógiájának a zárókötete, a Land of Fences, azt mindenképpen szeretném olvasni.


Ezek a tervezett könyvek, és ez, a szeptemberi őrületet tekintve, tökéletesen elég is lesz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)