Ugrás a fő tartalomra

J.R.Ward : Felszabadított szerető

Payne, Vishous iker lánytestvére ugyanaz a sötét, elszánt egyéniség, mint a fivére. Mivel természetét tekintve harcos és nem illik rá a kiválasztott nők hagyományos szerepe, kívülálló, nem találja helyét a másik oldalon… ám női mivolta miatt a háborúban sincs számára feladat.
Amikor egy sérülést követően lebénul, egy emberi sebészt, dr. Manuel Manellót hívják segítségül, mert ő az egyetlen, aki meg tudja menteni az életét. A férfit hamarosan magával ragadja a lány titkos, veszélyes világa. Habár soha nem hitt a természetfeletti dolgokban – mint például a vámpírokban –, mégis azon kapja magát, hogy önként vállalja, hogy elcsábítsa az az erős nő, aki örökre megjelölte testét és lelkét.
Kapcsolatuk sokkal mélyebb puszta testi vonzódásnál. Azonban az emberek és a vámpírok világa összecsap… és egy évszázadokkal korábbi adósság utoléri Payne-t, hogy mind a szerelmét, mind az életét halálos veszélybe sodorja.

Végre valahára a várva várt következő FTT kötethez is elértem. Bár megjelenéskor megvettem, ahogy az lenni szokott, annyi minden jött közbe, hogy eddig csak a polcomon csodálhattam.
Vishous ikertestvére , Payne lebénult, de szerencsére Jane, V fele ismer valakit, aki esetleg segíthet neki, Dr. Manello-t, a kiváló sebészt.
A kérdés csak az, hogy hogyan fogják  megmagyarázni neki, kik is ők valójában, és V mennyire fog egyet érteni ezzel a megoldással..Egyetlen rossz lépés mindenre és mindenkire kihat.
Emellett az alantasok elleni harc is egészen új formában folytatódik, durvábban, mint eddig bármikor.

3 indok, amiért tetszett:
1) Sok Vishous jelenet ;)
2) Alantas szemszög mentes történet
3) Olyan mostazonnalakaromakövetkezőrészt hangulata volt. Egyébként meg említettem már, hogy V sokat szerepelt benne? :P

Kifejtem egy kicsit részletesebben is, mert valljuk be, a fenti 3 pontból nem sok mindent lehet leszűrni.
Maximum annyit, hogy Vishous igencsak sokat szerepel benne , én pedig igencsak odavagyok érte. Ez van. Senki nem tökéletes :)
Szóval Payne gerincsérülése okán kerül a képbe Manny doki, aki, bevallom nagyon a szívemhez nőtt ezalatt a hétszázvalahány oldal alatt. Tökös, belevaló pasi, jó humorérzékkel, és még jól is néz ki, izmos stb. Simán el tudnám képzelni a későbbiekben vámpírként a Testvérek soraiban... Ki tudja... Talán a közeljövőben Ward kedvez a fantáziámnak, meg az elképzeléseimnek. Abban azonban biztos vagyok, hogy V emberére akadt Dr. Manello személyében és sokat fogják még szívatni egymást, amit az alábbi részletek is jól tükröznek. ( Az idézetek esetlegesen tartalmazhatnak spoilereket. Én szóltam...)

"Miután a Slipknot Halott emlékek című szám kezdett el dübörögni a hangszórókból, mély lélegzetet vett.[...]
Payne ikertestvére bedugta a fejét az ajtón.
- Mi az isten ez a zaj? - Mintha valaki kínaiul kezdett volna el beszélni vagy berakott volna egy nyálas Justin Bieber számot.
Manny csak a fejét rázta.
- Zene.
-Hát...ha te mondod."
(Felszabadított szerető 676.o, )

" (Manny)A következő pillanatban oldalra tekintett.
-Kérdezhetek valamit?
-Ki vele!
- Mi a francot műveltél a kocsimmal?
- Ja, a zenére gondolsz?
- Hová tűnt az összes....
- Szemeted? - A jégszínű tekintet az övébe fúródott - Ha itt laksz , el kell kezdenem az én zenémet hallgatnod, világos?
Manny megrázta a fejét.
- Most csak viccelsz, ugye? [.....]
[.....]Ráadásul, ha nem téved Payne ikertestvére azt az amott parkoló, fekete Escalade-et vezetette, ami azt jelentette, hogy a kölcsönkenyér hamarosan szervírozva lesz Black Veil Bride, Bullet for My Valentine és Avenged Sevenfold előadásában, amelyet a kocsi lejátszójába csempészett.
Már a gondolattól is jókedvre derült."

(Felszabadított szerető 711 - 712. o. )

Szóval jó lesz ez.:)
Néhány részletben azonban kicsit más volt, mint az eddigi részek. Miben? Már mondom is. Az első, hogy, ha minden igaz ez volt az első könyv, amiben nem volt nézőpont váltás, értem ezalatt azt, hogy nem voltak olyan fejezetek, amikben az alantasok szemén keresztül kényszerültünk volna követni az eseményeket.
Őszintén szólva ezeket a részeket az eddigi kötetekben sem szerettem annyira, úgyhogy kimondottan örültem neki, hogy egy az egyben kimaradt.
A másik ami feltűnt, hogy a főszereplőkön kívül szinte alig szerepeltek a többiek. Mert általában azért a fő páros mellett mindenki fel - fel bukkan egy hosszabb - rövidebb jelenet erejéig, itt viszont valahogy hiányérzetem volt.
Abban viszont igencsak hasonlított a többi részhez, hogy megint volt nagy meglepi a vége felé, amire nem számítottam, bár az is igaz, hogy engem kifejezetten könnyű meglepni. :)
Xcor melléktörténete érdekes volt, bár annyira nem mozgatott meg. Az viszont tény, hogy ebből a szálból kiindulva még biztosan lesznek bonyodalmak.
Azért így a 9. rész körül elgondolkodtam azon, hogy vajon hány rész lesz még? Mert végül is , kinek nincs még könyve? Egyedül Tohrnak. Talán Qhuinn és Blay jöhet még, de másra nem tudok gondolni. Na mindegy, majd meglátjuk.
Ezt a részt is szerettem, imádtam és várom a következőt. Nagyon.

Update: Közben jó néhány, a bejegyzésben feltett kérdésem válaszra talált Angelika blogján (innen is köszönöm neki!). Akit érdekel lesse meg, de vigyázat spoileres lehet, ha még nem olvastad az összes kötetet.

Megjegyzések

  1. Hohó, nekem is Vishous a kedvencem, (plusz John Matthew a Lover mine óta)úgyhogy hozzád hasonlóan én is repdestem rendesen olvasás közben a sok V jelenet közben.;) Egyébként meg nekem maga Paine is nagyon tetszett, az egyik kedvenc csajom lett már rögtön az elején.

    VálaszTörlés
  2. @Szanik Oké, akkor nem csak én rajongtam a V jelenetekért. :)) Sokan vannak akik "idegenkednek" tőle. A másik nagy kedvencem Rhage, de ő most nem szerepelt, a legnagyobb bánatomra. :)
    Igen, a lányok között Payne kiemelkedő. Érdekes volt látni egy harcos csajt végre. :)

    VálaszTörlés
  3. Ejj első perctől fogva imádtam Vishoust :D a kedvencem ez a kötet volt, nem kicsit voltam lelki beteg mikor szomorú volt Jean miatt :( abszolut kedvenc még Butch is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. V és Butch összetartozik, ha az egyik kedvenc, a másik is az. Szinte nem is lehet rájuk külön tekinteni :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)