figyelmeztetés

A leírások olyan dolgokat is tartalmazhatnak, amik előrevetítik a könyvek történetének alakulását. Próbáltam minél kevesebb konkrétumot elárulni, de nem mindig sikerült, úgyhogy óvatosan olvassa, aki nem akarja előre tudni mi történik a könyvben.


2010. augusztus 3., kedd

Ismét díjat kaptam

Ma Bloggerina Creepie -től kaptam ezt a díjat. Innen is köszönöm neki! :)

 Hogy kinek adom tovább? Minden könyves bloggernek jár ez a díj tulajdonképpen.De most Connie-nak adnám tovább, Mónikáéknak, GiginekFFG-nek és végül, de nem utolsó sorban Szaniknak.


6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Gondoltam, itt is megköszönöm: Köszönöm szépen a díjat!!!!

    VálaszTörlés
  2. @Mónika, @FFG: Nagyon szívesen! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm! Drága vagy, ez most hihetetlenül jól esett!:)

    VálaszTörlés
  4. @Szanik Szívesen! Örülök, hogy örömet tudtam vele szerezni!:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a díjat! Elég sokáig tartott, mire sikerült "átvennem", de csak azért, mert nem voltam múlt héten net közelben:)

    VálaszTörlés

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)